Gå til innhold

Trekk fra vinduene og regn kommer inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå er jeg rimelig fortvilet. Jeg leier leilighet og vinduene her skulle egentlig vært skiftet i fjor sommer.

Har åpen løsning mellom kjøkken og stua og det er her det trekker mest fra vinduene.

Ved rett vindsort og regn siver det regn inn og alt i vinduskarmen blir søkkvått.

Huseier bestilte vinduene og lovte at de skulle bli bli satt inn så snart de kom. Nå er det minst to mnd siden jeg så splitter nye vinduer utenfor huset her.

Jeg har spurt nårtid han skal sette de inn og svaret var så snart han fikk ordnet med stillasje.

Ting tar tid og nå frykter jeg at det blir nok en luftig og kald vinter her med skyhøye strømregninger.

Jeg har sjekket litt på nettet og jeg ser at jeg kan sette inn husleien på sperret konto inntil feil og mangler er utbedret.

Da har jeg betalt husleien men han har ikke tilgang til pengene og jeg kan heller ikke da bli oppsagt pga mislighold av husleien.

Men så tenker jeg...er det litt vel drastisk? Jeg tenker for og imot og også på at jeg ikke kan sitte i stuedelen pga iskalde vindgufser som slår mot meg konstant. Strømregningene som blir høyere jo kaldere det er ute (og inne)

Nakken min føles iskald hele tiden så jeg må bruke skjerf når jeg er hjemme. Skjerf og pledd.

Hva ville dere gjort?

Anonym poster: 8bee33209376794b11958bfb9894962a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp...:)

Skrevet

Er det ingen her som vil dele sine tanker rundt dette?

• 1 måned senere...
Skrevet

:forkjola:

Skrevet

Bytt ut tetningslistene rundt vinduene. De står sikkert for 90% av trekken. Eventuelt: Dekk til vinduene med pledd. Koster 29 kr for et fleecepledd på IKEA.

Anonym poster: 811732860f827ce48482689e3c49fe80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...