Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Myumi
Skrevet

Jeg var freidig nok til å se denne filmen akkurat nå og fy søren for en ekkel film, jeg var helt satt ut og gjemte meg under pleddet opptil flere ganger.

*Grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes den var bra! Slutten ble litt innlysende etterhvert, som var synd, men ellers veldig bra. Liker slike skumle filmer med overraskende slutter.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Har sett den før og syns den er kanon bra. Serien som er laget ut av filmen er like bra. :-)

Skrevet

huh?? serie?? hvor, hva, hvem?? jeg elsker the others.. vil se serie!!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Serien gikk på tv for en stund siden, men husker ikke hvilken kanal. Men den var i ganske mange deler.

Gjest Frigg
Skrevet

Det må vel være tv-serien med samme navn fra 2000 som filmen, "the others". Den gikk på tvnorge for en stund siden. (Vel, det kjennes ut som en stund siden i allefall.)

Desverre gjorde den ikke det så bra på tv i usa, så det ble bare laget 13 episoder.

Jeg syntes dette var en flott tv-serie, synd at den ikke klarte seg! Men kjenner vi TVNorge rett, så kommer den vel snart i reprise. Igjen. :wink:

Forhåpentligvis.

(Forøvrig synes jeg filmen "the others" rocka, og jeg var helt clueless helt til slutten. Liksågreit, jeg hater det når jeg skjønner slutten halvveis inni filmen.)

Gjest Starya
Skrevet

Det er på tide å leie den skjønner jeg. *planlegger helga*

Skrevet

Uff jeg syntes ikke slutten på the Others var innlysende jeg.... så den alene og det var ekkelt!! Men så digger jeg skrekkfilmer også da...

Så the Ring på kino i fjor vår... og skulle hjem til tom leilighet...

:o lå jeg den natta.

Og jeg ELSKER den sjette sansen.

Gjest Ethereal
Skrevet

Gud, den filmen skremte vettet av meg :roll: Jeg liker ikke Mrs. Kidman noe særlig sånn til vanlig, men her var hun bra.

Skrevet

Likte The Others!

Fantastisk flott film - får ståpels over hele kroppen av å tenke på den!! :ler:

Skrevet

Utrolig bra film! Var vettskremt, men elsket slutten (så den på kino og satt sånn: :hår: )

Gjest Lady-M
Skrevet

Utrolig bra film! Har sansen for Nicole Kidman også da...

Skrevet

Jeg syntes heller ikke slutten på denne filmen var innlysene, men derimot genial! Husker at jeg skvatt skikkelig et par ganger og syntes filmen var skikkelig bra! En god prestasjon av Kidman.

Jennifer

Gjest the imp
Skrevet

Filmen er bra den :) Synes slutten var veldig innlysende. Fikk en mistanke allerede tidlig i filmen om at ihvertfall barna var spøkelser, men ble litt lurt til å tro at jeg kanskje hadde tatt feil. Filmen anbefales definitivt :)

Skrevet

whhuuuu :sjokkert:

Hadde helt glemt den filmen, den er skikkelig creepy! Men jeg digget den!

Skrevet

Hva var så skummelt med den??? :roll: Neida. Den var litt skummel, men ikke så fæl som alle som hadde sett den før meg ville ha det til. Synes den var kjempebra! :-)

Skrevet

Snikene uhygge av den typen som man ser i The Others er ofte den typen som skremmer meg mest. Du får svært sjelden se noe, men du vet at det er der. :o Også skvatt jeg noe sinnsykt av den gamle dama hen mot slutten. :sjokk: Nå skal det ikke mye til for å skremme meg heller da, men allikevel...

Jennifer

Skrevet

Det var en kjempebra film ja :-)

Skrevet

Fantastisk film, men jeg ante ikke at det var laget noen serie basert på den. Kan den ha vært noe bra da?

Skrevet

Jeg begynte å se denne filmen, men fikk aldri sett den ferdig..

Virket ikke noe skummel på begynnelsen .. Må få sett hele filmen da, siden dere sier den er så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...