AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg skal ut i Bergen i helgen, og lurer litt på hvilke utesteder jeg skal prøve ut. Hvor er det kult for en 26-åring å gå? Jeg er en helt normal jente, uten sterke preferanser på det ene eller det andre. Så spør jeg for en venninne: Hvor henger BI-guttene? Anonym poster: d76dbd262e528276683ba31d71abbd44
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 AuraBaranBarfotBergitonBiskopen- roligBocca-aldri vore, trur du finn ein del BI-gutar der...BrunelloBukowskis Bar og GastropubBørs CafeBryggen Night ClubCactiCafe Opera-alt moglegCafe SanaaCalibar- trur du finn BI-gutar her ogContraDampenDitlefDownstairsDr. LivingstoneDreamDublinersElefantenExodus Feliz- BI-guterFemte i AndreFincken-HomsebarFinnegan's Irish Pub- Irsk pub, alt moglegFolk og Røvere- still og roleg, liten pubFotballpuben- namnet seier vel sitt?Garage- konsertar, studentplass, mørk plassGulatingHectors hybel- liten bar i ein kjellar, alt moglegHenrik - bar utan musikk, mange rockereHulenInside Rock Cafe- mørk plass, god mat, konsertarJacob All- her finn du kanskje nokon BI-gutarKlarBarKaosKonradsKontoretKosmoKvarteret- studentplassen i BergenLandmarkLegalLille Bar & LoungeLogenLogehaven- stillle og roleg, alt moglegLuux- BI-gutar(?)Madam Felle- 50 +Metro- BI- gutarMr BeanNaboen Pub- koslig liten plass i ein kjellar, journalistplassenOnkel Lauritz - vore der ein gong, huskar ikkje...OvenpåPacificPascalPingvinen- roleg liten plass, (min favoritt)PrivatenRick's- bar, konsertar, standup, alt moglegRocktail barRoll & Rock bar og dinerScotsmanScruffy Murphy'sSilverSjøboden- strilarSkipperstuenSpesialStanderenTerminus WhiskybarThe ScotsmanTo GlassTonga Bar- alt mogleg, mykje utlendingarUjevnt- favoritt nr 2. 50 talsbarVaagen FetevareVamooseVictoriaVin og brødWaveZachen- alt moglegJa, dette er mi oppfatting av Bergen sitt uteliv...Andre har sikkert andre meiningar...Dei eg ikkje har skrive noko på seier seg sjølv, eller eg har ikkje vore der.
Gjest spavalica Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Bi guttene henger på Felize :)Greie utesteder:Contra,Bocca,Ujevnt,Jacob Aall,Våg,Elefanten....
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Metro og Zachen Anonym poster: cdb2850b894df885edf6ef21f88dee11
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 BI henger på Metro. Feliz er mest NHH/Jussen. Sjekk ut calibar, kul musikk og god stemning.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Ligg unna inside!! Det jobber en ekkel dørvakt der, stor kraftig type med langt krøllete hår som prøver seg på absolutt alt som kryper og går. Jeg og en venninne gjeng dro dit og han var over oss som en blekksprut, ekling. Anonym poster: 1e68a083ad858cf455724169c53f0deb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Jeg vet ikke jeg, men for meg og mine venner er BI-klientell en grei indikator på at stedet ikke er spesielt kult. Anonym poster: 3884e8045e760eb45f4858c1b2e38556 4
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 Ligg unna inside!! Det jobber en ekkel dørvakt der, stor kraftig type med langt krøllete hår som prøver seg på absolutt alt som kryper og går. Jeg og en venninne gjeng dro dit og han var over oss som en blekksprut, ekling. Anonym poster: 1e68a083ad858cf455724169c53f0deb Dere bør faktisk lage en formell klage om dere opplever sånt, og sende til Bergen Kommune. Jeg vet hvem du snakker om, og det er MANGE som har den opplevelsen.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Dere bør faktisk lage en formell klage om dere opplever sånt, og sende til Bergen Kommune. Jeg vet hvem du snakker om, og det er MANGE som har den opplevelsen. Fikk inntrykk av at han legger seg slik over flere damer ja, han ville ikke ta nei for et svar og la seg hele tiden etter ei venninne av meg spesielt, men når han innså at han kom til kort der så fortsatte han med å flørte med resten av oss :S Når vi endelig ba ham FUCK OFF!!!!!! så gikk han over til noen jenter han tydeligvis kjente, men som prøvde å overse ham mest mulig, herregud...... Dit går vi ikke mer.. Men, hvordan fylles en sånn klage ut? Anonym poster: 1e68a083ad858cf455724169c53f0deb
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 Sånt må sendes til skjenkekontoret ved Bergen Kommune. send meg gjerne en PM om råd.
PanLi Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Jeg vil tro du finner BI-gutter på steder som Felize, BrukBar, Metro, Jacob Aal og Contra (...) Jeg liker best Elefanten/Konrad's Kåk, Ujevnt, Chagall, Victoria, Biskopen, Folk & Røvere og Garage type steder ..man kan ofte danse på Chagall, Folk&Røvere og Victoria - men sjekk gjerne først. Musikken varierer! Hulen (studentplass) kan også være morsom når de har 60'-70'tallskveld eller konserter
Djnobeat Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 (endret) Hei. Når det gjelder slik oppførsel på Inside som dere beskriver her, er dette totalt uakseptabelt. Vi sjekker opp i dette allerede i dag og kommer til å ta grep snarest. Forøvrig: Når det gjelder slike ting, må dere ta kontakt med ledelsen på det stedet dere opplever slikt. Skjenkekontoret eller kommunen har intet ansvar når det gjelder slike ting. Kommunalt ansvar går på forskjellsbehandling som for eks. rasisme, likestilling og handikappedes rettigheter. Ta gjerne kontakt direkte med meg. Se hjemmesiden vår for kontaktinfo Mvh Frode Innlegg redigert Sophie-Ann, mod Endret 13. november 2012 av Sophie-Ann 1
sjonkelrolf Skrevet 13. november 2012 #14 Skrevet 13. november 2012 Hvem er det som vil seg selv så vondt at de vil møte BI-gutter? Det finnes vel knapt mer snørrhovne folk enn disse. Og BI-jentene er ikke det spytt bedre. 1
Singha Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 Hvem er det som vil seg selv så vondt at de vil møte BI-gutter? Det finnes vel knapt mer snørrhovne folk enn disse. Og BI-jentene er ikke det spytt bedre. Mange av dem har vel penger eller famile. Eller er det dette som er ambisjoner?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. november 2012 #16 Skrevet 13. november 2012 Hvem er det som vil seg selv så vondt at de vil møte BI-gutter? Det finnes vel knapt mer snørrhovne folk enn disse. Og BI-jentene er ikke det spytt bedre. einig!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 TS her. Har mye å sjekke ut ser jeg:) Jeg er ikke spesielt interessert i bi-gutter. De jeg har møtt har overhode ikke vært min type. Har vært på Felize en gang, og det var helt grusomt. Følte meg utrolig utilpass og passet ikke inn, selvom jeg hadde på meg kjole. Er det flere som har hatt ubehagelige opplevelser med en mørkhudet vakt på Scotsman? Han nektet en kamerat av meg inn, mente han var for full, fordi han svarte ja på et spørmål fra vakten om det gikk bra. Kameraten min hadde drukket 2 øl, og var høflig. Bak oss i køen var det to jenter som også ble nektet inngang fordi de danset litt i køen. De hadde nok drukket litt, men var overhode ikke fulle. Anonym poster: d76dbd262e528276683ba31d71abbd44
Gjest LillaGorilla Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Hva med å sjekke ut Kaos, Lille, Hectors, BrukBar eller Tidi? Liker også Baran, Finnegans, Hulen og Garage. Det bør kanskje nevnes at Ovenpå og Exodus er 18-årssteder... Ellers fin liste Stjerner og planeter Har aldri hatt problemer med han på Scotsman, men føler han av og til er litt streng med gutter som egentlig ikke er for fulle. Men aldri ubehaglig!
Gjest Summers Skrevet 13. november 2012 #19 Skrevet 13. november 2012 Er det flere som har hatt ubehagelige opplevelser med en mørkhudet vakt på Scotsman? Han nektet en kamerat av meg inn, mente han var for full, fordi han svarte ja på et spørmål fra vakten om det gikk bra. Kameraten min hadde drukket 2 øl, og var høflig. Bak oss i køen var det to jenter som også ble nektet inngang fordi de danset litt i køen. De hadde nok drukket litt, men var overhode ikke fulle. Anonym poster: d76dbd262e528276683ba31d71abbd44 Sånn er det vel på alle utesteder? Jeg har vært edru flere stede og ikke sluppet inn fordi jeg var for full.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Sånn er det vel på alle utesteder? Jeg har vært edru flere stede og ikke sluppet inn fordi jeg var for full. Veldig mange har opplevd det med akkurat denne vakten. Anonym poster: 245d31f4a1029ec623032d648551e59d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå