Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser veldig mange skriver rundt omkring at de holder på med noen, men hva vil egentlig dette si? hvor ofte og lenge må man henge sammen for at dette skal være en passende definisjon, og hvilke forpliktelser hører med til "å holde på"`?

Jeg er bare litt nysgjerrig på hva folk tenker om dette, så fint med forskjellige tilbakemeldinger :)

Skrevet

For meg er "å holde på", prosessen som skjer før man bestemmer seg for å bli kjærester.

Man dater, roter, knuller eller gudene vet, men det er inntil man blir et par.

• Liker 5
Skrevet

Hvis man holder på er det fysisk kontakt. Man prøver å finne ut om det kan bli et forhold, eller man er inneforstått med at man bare "holder på" for gøy.

Som regel blir man vel etterhvert sammen?

Anonym poster: 005533b948f84d24e16bc81d493165f6

Skrevet

Enig med Sakone:)

Skrevet

En gang fikk jeg beskjed om at "du har jo holdt på med Kristine" og vi hadde bare textet på facebook. Litt sånn flørtende meldinger som at jeg skrev "vil gå laaaang søndagstur med deg i skogen" og hun kunne svare "og holde deg i hånden" men jeg kjente henne bare såvidt (men syntes hun var dritheit) og det var alltid jeg som tok komntakt så følte at vi ikke holdt på, men fikk beskjed om at dette paset inn i definisjonen ettersom vi utvekslet flere hundre meldinger frem og tilbake. Så tror definisjonen kan være ganske løs.

Anonym poster: 8d547beafccafb385fc872953b2afee9

Skrevet

Sånn jeg ser på det å holde på med noen så er når jeg har følelser og ønsker å ta det videre, men at man fremdeles er litt i startfasen og blir ekstra godt kjent med hverandre. For meg betyr også dette at man holder seg til hverandre (ikke roter rundt, liksom) og ser om ting kunne fungert som et forhold! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...