Gjest Cuddly Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Er det nok å bruke bare Daily Microfoliant, eller bør man bruke noe som "tar" mer av og til?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Jeg bruker også Daily Microfoliant hver dag, men én gang i uken bytter jeg den ut med Skin Prep Scrub, som er en kraftigere peeling. Jeg vet ikke om dette blir for mye skrubbing, men jeg liker det nå slik. Dette har jeg gjort i halvannet år nå, og ansiktshuden min er blitt utrolig bra i forhold til hvordan den var. (Var plaget av tørr og sliten hud.)
Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har tørr og sensitiv hud, og hudpleieren har sagt at jeg ikke bør bruke DM mer enn ca to ganger pr. uke. Det er en enzympeeling, og peeler uten korn, så du trenger ikke andre peelinger. Hvis du overdriver, tar du bort beskyttelsen i huden din.
Gjest Cuddly Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Har brukt den ca 3-4 ganger i uka siden jeg fikk den (2 uker tipper jeg). Men syns liksom det er litt flassete, selvbrunet (ikke lekkert!!!) hud som burde bort... Så igår skrubbet jeg forsiktig med en prøve jeg har fått på St.Tropez skrubben, og da ble all denne gamle selvbruningen borte. Det ser mye bedre ut, men vet jo ikke hvor bra det er for huden Men synes kornene i denne var herlig, har prøvd så mange som virker som de bare har plastkorn som ruller over huden, uten å ta noe.
Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Jeg pleier å la den virke litt på huden (tørke) før jeg skyller den bort. Da synes jeg den fungerer bra. Hvis du vil ha en god "normal" peeling, synes jeg Estee Lauders So Polished er den beste. Det føles som den funker, hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå