Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg gjorde det slutt med typen for 2 år siden. Etter litt tid uten kontakt, ble vi venner. Men det siste halvåret har vi ikke hatt kontakt, det ville bli for rart om noen av oss fikk ny type/dame. Har en stund tenkt at jeg ikke skulle gjort det slutt. Angrer skikkelig. Det som ikke var bra i vårt forhold er ting som ville blitt helt annerledes nå. Men han vil ikke prøve igjen. Jeg tenker at jeg ikke visste hva jeg hadde før jeg mistet det, får ikke til å slutte å tenke på han. Hvordan skal jeg få til å komme over han? Han er den eneste jeg noen gang virkelig har elsket.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Siden du gjorde det slutt, vil han kanskje frykte at det kan skje atter en gang om han slipper deg inn i livet sitt igjen. Hvis han virker b e s t e m t på at det ikke kan bli noe igjen bør du gjøre som du gjorde for 2 år siden, tenk på det negative ved forholdet og g l e m han. Sikker på at ting ville blitt helt annerledes denne gangen..? Jeg er selv i et forhold med en som var eks en stund. Så jeg vet at det kan gå k j e m p e b r a å prøve igjen. Så jeg ville nok ikke gitt meg helt, om han bare virker litt usikker.. Men ikke mas.. Dere må bli enige om dere skal ha en sjanse. (Vi var først sammen fra jeg var 21 til 23 år. Og så fra jeg var 25, still going strong 31 år. Han var skeptisk og redd for å bli såret igjen. Jeg tenkte at jeg burde gi slipp for hans skyld, men kunne ikke la være å prøve for v å r skyld.. Snakket m y e før vi tok skrittet å bli sammen igjen. Han ble trygg på meg igjen. Vi er mer oppmerksomme på hverandre, sørger for å ikke ta hverandre for gitt, har stor respekt for hverandre. Vi vet hva som gikk galt sist, og vet hva som skal til for at det ikke skjer igjen.) Anonym poster: 012ffd64bb46759afa595e5dbf10884a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå