Gå til innhold

Dame i 40 årskrise...trur det er meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd det? Det bobler i kroppen..liker bedre no å stelle meg og kle meg fint,kjekt å få litt blikk...er på topp seksuelt,har det flott med mannen samtidig som eg kunne tenke meg spenning i kvardagen.har to barn,noe eg no syns er krevande,sidan eg helst vil bruke tida på meg sjølv;)) er dritt lei rutiner,husarbeid og div..eg vil leve og oppleve før det er for seint...hm,noen som kjenner seg igjen? Blir litt sliten av svingningene,samtidig som eg elskar kriblinga i kroppen.

Anonym poster: 0d63e605298df19d4e931b919c3a5058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du opplevd det? Det bobler i kroppen..liker bedre no å stelle meg og kle meg fint,kjekt å få litt blikk...er på topp seksuelt,har det flott med mannen samtidig som eg kunne tenke meg spenning i kvardagen.har to barn,noe eg no syns er krevande,sidan eg helst vil bruke tida på meg sjølv;)) er dritt lei rutiner,husarbeid og div..eg vil leve og oppleve før det er for seint...hm,noen som kjenner seg igjen? Blir litt sliten av svingningene,samtidig som eg elskar kriblinga i kroppen.

Anonym poster: 0d63e605298df19d4e931b919c3a5058

Jeg er snart 40, men føler meg så mye yngre. Både ser ut og føler meg som i 20-årene, må fortsatt vise leg og har samme kropp som da jeg var tenåring. Jeg har ingen barn så mye tid til meg selv. Det er bra å ha kribling i kroppen uansett alder, ikke fokuser så mye på alder...40-årene er UNGT! Ja egenlig er man unge hele livet hvis man elsker å leve, utvikle seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...