AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg har helt uten tvil verdens beste mormor. Hun har vært som en mamma for meg i alle år. Hun betyr alt for meg og vi snakker sammen på telefon hver eneste dag. Hun er det mest fantastiske menneske jeg kjenner og hjelper meg med alt her i verden. Nå begynner hun å bli gammel, jeg vil mer enn noe annet vise henne hvor mye hun betyr for meg, før det er for sent. Hvordan viser dere at dere virkelig setter pris på noen? Jeg sier det hele tiden, men jeg føler det ikke er nok. Den siste tiden har jeg også vært stresset og irritabel, noe jeg tror hun har merket. Jeg vil ikke at noe negativt fra min side skal gå ut over henne, så vil også unnskylde meg selv i samme sleng. Jeg vil gjøre noe veldig fint og stort for henne eller gi henne noe hun kommer til å sette stor pris på. Noen som har noen tips å komme med? Jeg vet rett å slett ikke hva. Hun har jo alt hun trenger her i verden. Ønsker seg ingenting spesielt. Hva ville du gjort? Anonym poster: d0f372fa540ae8adbb51da2fe4657d74
Gjest Tuva Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Lage en fin fotobok på internett, med mange minner fra ting dere har gjort sammen? Eller kanskje gi henne en opplevelse; middag på koselig restaurant eller en tur på teater/musical? En reise, f.eks. med Hurtigruten? Hun vet sikkert at du setter stor pris på henne uansett, så tror egentlig ikke du trenger å vise det med annet enn å bruke tid sammen med henne og være den du er allerede.
TøydukkeAnna Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Synes denne ideen var veldig fin: http://anettemarie.no/hobbyhjørnet/2012/10/06/100-brev-til-bestemor-♥/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå