Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ny her, har lest litt og ser det er en del folk her som har god peiling på hudpleie. Tenkte derfor jeg også kanskje kunne få noen råd . Har den siste tida (siste 2 årene faktisk :sjenert: ) vært litt sløv med hudpleie. Vil gjerne begynne å pleie meg selv litt igjen, men vet ikke helt hvilke produkter jeg skal satse på . Jeg er 27 år og har en del sorte prikker , store porer, fet hud i t-sonen, kanskje litt tørr hud i kinnene. Ser også at jeg har en del sorte prikker/uren hud på brystpartiet. Noen som har noen gode råd mot dette? Har også litt lett for å få kviser, men er ikke kjempe plaget med det, noen små rynker her og der har jeg også begynt å skimte :sjokkert: Som dere ser trenger jeg sårt noen råd. Er veeldig takknemlig for råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i allefall et godt tips mot slike hudormer. Det er noe som heter Bioré BorePerfect og Nivea har også noe lignende, som rett og slett er et plaster du fester på en fuktet neste og lar det tørke. Så drar du det av og alle hudormene følger med, veldig effektivt!

Skrevet

Ville bare si det var jeg som skrev hovedinnlegget over...glemte å logge meg inn :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...