Gå til innhold

Møtt en trivelig kar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har møtt en kar et par ganger i løpet av høsten på fest med felles venner. Kjenner han fra før men har aldri tenkt på han som noe mer enn en kompis.

Men nå ser jeg mer og mer i han og han er veldig snill og artig. Han er ett år yngre enn meg og det er ganske uvant for min del egentlig, som har datet menn som er 5-10 år eldre enn meg tidligere og aldri noen på min egen alder. Er i begynnelsen av 20 årene så 1 år yngre kjennes nesten litt mye ut :P

Men det er vel bare et tall. Han virker moden for alderen men ofte er vel jenter i denne alderen et hakk mer voksne enn det gutter i samme alder er?

Og en annen ting som er annerledes i forhold til de jeg har datet før er at de har jeg vært forelsket i fra første blikk men her har det tatt lengre tid. Og kan ikke se for meg å ha sex med han av en eller annen grunn, men tror han kan være en veldig koselig og snill kjæreste.

Tidligere har personlighet nesten kommet i andre rekke og tiltrekkelse har vært i første rekke.

Men denne ganger har jeg blitt mer og mer sjarmert av han over tid liksom. Og ikke fra dag 1 :P

Tror ikke jeg er ordentlig forelsket enda men det er vel en del folk som blir betatt gradvis og ikke fra første øyekast liksom?

Anonym poster: 55fd197e5a9da01cdc8b85c9ccc5dfcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at du har truffet noen du liker! Det trenger ikke alltid være "kjærlighet ved første blikk". Noen ganger (nesten alltid, om man tror det eller ei) blir man forelsket over en viss tid. Nå skal ikke jeg blande meg så veldig, men at du "ikke kan se for deg å ha sex med han" hørtes litt rart ut, om du vanligvis kan se for deg dette med andre mener jeg. Tenker du bare at du vil vente, eller kan du ikke se det for deg noen gang? Du trenger ikke svare på dette, hehe. Jeg bare tenker høyt her. Jeg syns også at det mellom ørene betyr mest hos en mann, men etter min mening må det også være en viss tiltrekkelse, skal alt i sin helhet fungere. Lykke til da :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)

Bra det ikke alltid må være kjærlighet ved første blikk :)

Helt i orden at du tenker høyt!

Tror kanskje det er litt fordi jeg vil vente men også fordi jeg har sett på han som en kompis men ikke kjenner han så godt likevel og ble nesten overrasket over meg selv at jeg skulle bli forelsket i han fordi det var helt uventet liksom :P

Tror jeg er mer tiltrukket av alt mellom ørene enn utseende.

Og tidligere har det vært motsatt med andre jeg har møtt og det har ofte vist seg å være menn som ikke tar ting så seriøst og brenner litt rundt og lover gull og grønne skoger.

Men her er det innsiden som sjarmerte meg :)

Ts.

Skrevet

Det lover jo godt da. Er ofte de forelskelsene som ikke nødvendigvis skjer med en gang som har en tendens til å vare lenger, er nå min erfaring da. De går jo an å se litt an hvordan det utvikler seg og da med tanke på at du ikke er fysisk tiltrukket enda, det er jo kjekt å ha det og. Men det kan jo fort komme.

Lykke til ! :danse:

Skrevet

Bra å høre :)

Tusen takk :D

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...