Gjest Linaria Skrevet 15. november 2012 #21 Del Skrevet 15. november 2012 Sikkert fordi de spiser råtten hai! Råtten hai smaker ikke egentlig så råttent... Det smaker mer... kjemikalier. Ammoniakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. november 2012 #22 Del Skrevet 15. november 2012 Råtten hai smaker ikke egentlig så råttent... Det smaker mer... kjemikalier. Ammoniakk. Åja. Men da stinker det sikkert ikke av deg etter du har knasket på det. .... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 15. november 2012 #23 Del Skrevet 15. november 2012 Åja. Men da stinker det sikkert ikke av deg etter du har knasket på det. .... Jaja. Er sikkert derfor typen min lukter godt. Han liker ikke hai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. november 2012 #24 Del Skrevet 15. november 2012 Jaja. Er sikkert derfor typen min lukter godt. Han liker ikke hai Sikkert Liker han rakfisk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 15. november 2012 #25 Del Skrevet 15. november 2012 Sikkert Liker han rakfisk da? Nei, men han er veldig glad i tørket tang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 15. november 2012 #26 Del Skrevet 15. november 2012 Nei, men han er veldig glad i tørket tang Tørket tang.. Jeg lærte en gang at det er tang i nesten alt vi spiser. Vel, vel, kos deg med den duftende kjæresten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 15. november 2012 #27 Del Skrevet 15. november 2012 Tørket tang.. Jeg lærte en gang at det er tang i nesten alt vi spiser. Vel, vel, kos deg med den duftende kjæresten din! Hehe, takk takk, og god natt Jeg hadde forresten en fransk kjæreste da jeg var ung, som skrøt av at han kun dusjet annenhver uke vansligvis, men var så snill å dusje hver gang vi skulle treffes. Det ble ikke et langt forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHH Skrevet 15. november 2012 #28 Del Skrevet 15. november 2012 Bor i en by (ikke i norge) hvor det er endel islendinger som flytter til, og har kun møtt islandske jenter, og det eneste jeg har tenkt over er at de er ekstremt pene, og langt fra uhygeniske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. november 2012 #29 Del Skrevet 26. november 2012 Blæææh, jeg er litt enig i dette med islendinger lukter rart. Hadde en islandsk kunde innom jobben i dag og han lukta høgg og råtten sperm.. Har møtt noen andre derfra og, som lukta funky. Sjelden jeg reagerer, da må det være ekstra ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå