AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Spillet fungerer veldig bra, men det er ètt problem: Når jeg har spilt en god stund på en og samme familie, så fungerer det ikke å spille på den lenger! Når jeg klikker på feks: "Waldorf" som da er familien jeg har spilt på lenge, så får jeg beskjed om at det dukket opp et problem og at problemet skal sjekkes senere. Får akkurat samme beskjed hver eneste gang. Jeg er litt lei av å måtte lage ny familie hver gang og begynne på nytt hele tiden. Noen tips til hva jeg burde gjøre for å fikse dette? Er det fordi jeg laster ned møbler/hår/klær? Eller er det noe annet? Jeg er 99% sikker på at det ikke har noe med pcen å gjøre, for det er en spillpc og fungerer veldig bra. Så det er vel enten spillet eller noe rundt der som det er noe feil med... Anonym poster: d0ca9782e5c448d1616b58438f647f10
Tesss Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Hmm, problemer med sims kan oppstå dersom man laster ned ting fra exchange, men dette hørtes da merkelig ut. Skjer det hver gang du spiller lenge med en familie? Kommer beskjeden fra datamaskinen eller kommer det opp i selve sims 3? Du kan selvfølgelig prøve å re-innstallere spillet, men prøv å søk det opp på google først. Søk på engelsk, det har hjulpet meg masse med mine "bugs"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå