Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om/når denne kommer på kino her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i slutten av mars :-) (fikk mail fra kinoen idag, hadde spurt dem via mail).

jeg GLEEEDER meg!!!!!!!!!!!!!!!!! den ser sykt spennende ut. de viser den på reklame for dansk tv3 hele tiden (den kommer der på fredag, heldige dansker)!

dere som likte The Ring må se denne!

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har sett traileren, og det så ikke ut som en koselig film... Og "The Ring"?!? Nei, da skal i hvert fall ikke se den! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Gleder meg! Har ventet lenge på den nå.

Gjest Lady-M
Skrevet
Gleder meg! Har ventet lenge på den nå.

dette var meg da...

Skrevet

Har sett reklamen jeg også, men vet ikke om jeg tør å se den. :oops:

:pyse-smiley:

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Er den virkelig skummel? For The Ring var jo skikkelig ekkel....

Hadler den ikke om en lege som blir lagt inn på en sånn instutisjon? Altså hun går fra å jobbe der til å bli pasient?

Skrevet

veel, det jeg fikk ut av traileren, var at ei dame (Halle Bberry) holder på å kjøre ned ei jente som bare står der midt ute i veien og stirrer. hun bråbremser og går bort til jenta. da hun kommer bort til henne og ser henne inn i ansiktet, skriker hun. så får vi ikke se mer.

i den andre traileren (de sender 2 forskjellige på TV3 Danmark) ser vi at Halle Berry er på et sinnsykehus? og noen sier at denne jenta (som stod i veien) har vært død i 4 år. og at Halle er kommet over på den andre siden, eller noe sånt. den ser iallefall utrolig skremmende ut!!!

Gjest Virvel
Skrevet

Ja, også er hun visst mistenkt eller anklaget for et mord hun ikke kan huske å ha begått eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...