Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 På lørdag var jeg ute med et par venninner. Ute møtte vi kjentfolk og ble kjent med deres venner, osv. Jeg er alltid imøtekommende og høflig med andre mennesker og kom i snakk med et par gutter. Det var en gang som satt ved siden av meg hele tiden, han holdt samtalen i gang og var veldig snill og høflig. Midt i samtalen kom en venninne og nærmest tvang meg til å bli med å danse. Jeg hadde ikke noe lyst og sa det flere ganger og kom med unnskyldningen om at jeg hadde veske med meg og at jeg ikke kunne forlate den, det var da hun foreslo at denne gutten skulle passe veska mi og spurt ham om ikke han kunne gjøre. Han svarte at det kunne han, og vi dro på dansegulvet. Etter cirka seks minutter kom vi tilbake, og da var denne gutten forbannet, han sa bare spydig at "han ikke skal passe den veska mer...." også gikk han, tydelig sur og irritert. Jeg ble litt paff jeg, skjønte ikke helt hva som skjedde. Så, jeg lurer egentlig på hvorfor en gutt oppfører seg så dramatisk? Jeg hadde jo ikke sagt noe frekt til ham og tvang ham ikke til å passe veska.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Er han din veskeholder? Snakk om å bruke folk rundt seg. Anonym poster: cf03057fc31cce24378f06a4165d14ab 6
anora Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 hva??? FINNES DET SURE FOLK I NORGE?? du var vel bare uheldig.
Gjest Wanderlust Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Hvis han ikke hadde lyst kunne han vel bare sagt nei.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Jeg hadde bedt han om å snurpe igjen løken, for her er det ingen som kaster badeballer gratis! Ta deg en tur med NSB, men ikke sett det i "månedskort vognen". Der bor det mange sportspærer... Anonym poster: 3370d1b30d666c0da60a592b165abe52 1
Gjest Chloè Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Du kan vel danse å holde veska i hånden samtidig? Regner med du ikke har med en stor reiseveske på byen. Han hadde sikkert satt mer pris på om du spurte om han ville være med å danse, å ikke om han kan passe veska
karkl Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Forstår ham godt. Hadde også blitt sur om jeg hadde blitt redusert til veskepasser. Heldigvis har jeg vokst av meg å havne i slike situasjoner, det er bare å si nei. Setter de igjen vesken likevel er det bare å reise videre og finne noen andre å prate med. 3
Papirbit Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Han var sikkert såret fordi han ville danse med deg! Jeg hadde også syns det er kjipt å måtte sitte og være noen sin veskepasser,men da hadde jeg samlet motet og sagt i fra med engang og ikke ventet til etter at du hadde danset.. Med mindre det hadde gått bra
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 Er han din veskeholder? Snakk om å bruke folk rundt seg. Anonym poster: cf03057fc31cce24378f06a4165d14ab Hæ? Jeg har ikke brukt ham, venninna mi spurte om han kunne passe den og han svarte at "ja, det kan jeg." Om han ikke hadde lyst til det kunne han svart nei, for jeg hadde ikke lyst til å danse i utgangspunktet. Hvis han ikke hadde lyst kunne han vel bare sagt nei. Det var det jeg tenkte. Han var skikkelig forbannet, jeg forstår ikke at en kan bli så sur for noe sånt. Du kan vel danse å holde veska i hånden samtidig? Regner med du ikke har med en stor reiseveske på byen. Han hadde sikkert satt mer pris på om du spurte om han ville være med å danse, å ikke om han kan passe veska Kunne sikkert gjort det, men jeg ville jo ikke danse og sa til venninna mi at jeg hadde veske med meg, det var da hun spurte om denne gutten kunne passe den, og han sa at det kunne han, så jeg trodde ikke det skulle være noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Forstår ham godt. Hadde også blitt sur om jeg hadde blitt redusert til veskepasser. Heldigvis har jeg vokst av meg å havne i slike situasjoner, det er bare å si nei. Setter de igjen vesken likevel er det bare å reise videre og finne noen andre å prate med. Redusert til veskepasser? Jeg ble med å danse fordi venninne mi ikke hadde noen å danse med, og jeg kom jo tilbake igjen, så jeg ser ikke problemet.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 På de seks minuttene burde han ha klart å vært i baren og kjøpt noe kaldt drikke til deg som sto klart når du kom fra dansegulvet. Han burde forstå at du sannsynligvis var tørst. Menn er ubrukelige.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 Han var sikkert såret fordi han ville danse med deg! Jeg hadde også syns det er kjipt å måtte sitte og være noen sin veskepasser,men da hadde jeg samlet motet og sagt i fra med engang og ikke ventet til etter at du hadde danset.. Med mindre det hadde gått bra Han var veldig sjenert og snill, og ble ikke med vennene sine å danse, så jeg antok at han ikke var noe danseløve. Han sa jo til og med at han ikke var noe glad i å danse da jeg spurte ham hvorfor han ikke ble med vennene sine. Og han sa ja med engang han ble spurt om å passe veska, han var snill, sjenert og empatisk, men plutselig var han blitt et lite monster da vi kom tilbake... Rart.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #14 Skrevet 12. november 2012 På de seks minuttene burde han ha klart å vært i baren og kjøpt noe kaldt drikke til deg som sto klart når du kom fra dansegulvet. Han burde forstå at du sannsynligvis var tørst. Menn er ubrukelige. Haha, det var ingen som tvang han til å passe den, og jeg ville aldri forventet noe slikt. Hadde han sagt nei, så hadde det vært i orden det også, da hadde jeg sluppet å bli med å danse.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #15 Skrevet 12. november 2012 På de seks minuttene burde han ha klart å vært i baren og kjøpt noe kaldt drikke til deg som sto klart når du kom fra dansegulvet. Han burde forstå at du sannsynligvis var tørst. Menn er ubrukelige. Signerer den! Anonym poster: 3370d1b30d666c0da60a592b165abe52
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #16 Skrevet 12. november 2012 er du 5 år eller? Nei, slike små drittunger liker å spy ut frekke kommentarer på nettet, såeh: er DU 5 år?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 12. november 2012 #17 Skrevet 12. november 2012 jeg skjønner deg godt jeg ts, han kunne jo bare sagt nei eller kommet bort til deg med den om han måtte gå. Snakk om å blåse seg opp for ingenting liksom. 1
Gjest Summers Skrevet 12. november 2012 #18 Skrevet 12. november 2012 Snakk om å blåse seg opp for ingenting liksom. Det er TS som båret på dette siden lørdag og må blåse ut på et nettforum etter sikkert å ha diskutert det i hjel med venninnene. 3
Gjest Guestanimus Skrevet 12. november 2012 #19 Skrevet 12. november 2012 Han hadde sikkert sluppet den bønna og ønsket ikke at du skulle vite at det var han, så han lagde en "cover" situasjon for at du ikke skulle vite hvem den vonde lukta kom fra.. Og ts, det lukter bæsj av deg
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #20 Skrevet 12. november 2012 Det er TS som båret på dette siden lørdag og må blåse ut på et nettforum etter sikkert å ha diskutert det i hjel med venninnene. Jeg har ikke grublet så veldig mye om det, før jeg kom på det nå. Han sett at gutter kan være ganske dramakings, men første gang jeg har opplevd at en fremmed gutt på byen blir så sint på grunn av noe så... banalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå