AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Vi er en jentegjeng som har opprettet en gruppe på fb. Det er en grei ordning når vi skal avtale noe. Nå har jeg lyst til å invitere dem på kino, men jef skjønner ikke hvordan. Når jeg skal opprette arrangement på vanlig måte får jeg bare opp alle navnene på vennelista som alternativ til invitasjonen og går jeg inn i gruppa finner jeg ikke noe alternativ for å opprette arrangement. Er det bare noen i gruppa som kan det? Hva gjør jeg. Anonym poster: 7bd4198eeae8e388a9312e0e0c8489e2
Gjest Tekola Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Øverst på gruppa skal du ha en fane som heter "Hendingar" eller lignende, derfra skal du kunne finne en oversikt over planlagte og tidligere, i tillegg til en knapp som heter "Lag hending" eller da tilsvarende på ditt FB-språk.
Kråkesaks Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Takk, men jeg finner oversikt over kommende arrangementer, men ikke noe "lag arrangement"-knapp. Kanskje det er fordi jeg prøver å gjøre det via mobilen? *prøver via pc*
Kråkesaks Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Jeg fikk det til på pc-en. Det var jo lett som en plett. Jeg har nesten "glemt" pc-en etter at jeg begynte på bruke Galaxy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå