AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Hei, Går på synfase p- piller, som jeg har gjort i noen år nå og fornøyd. Nå er jeg litt bekymret, forrige måned fikk jeg menstruasjon 12.oktober (Da startet jeg med p- pille bruk fra første menstruasjonsdag - hadde en liten opphold på 1 måned. ) Har tatt p pillene til normal tid hver eneste dag, til og med sukkerpillene. jeg normalt bruker å få menstruasjonsblødninger når det er sukkerpille uken, men jeg har ikke fått noen blødninger!! I løpet av disse årene mens jeg har gått på disse p- pillene, har jeg alltid fått menstruasjonsblødninger og aldri vært noe problem. Det har kanskje ikke kommet mensen samme dag, men etter 2-3 dager på sukkerpillene, kommer den. Kan jeg ha blitt gravid? Burde jeg eventuelt vente ut denne uken før jeg tar en graviditetstest? Anonym poster: 414e5375b5727f3306fccfeffddfb17f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Ta en test, hvis den er negativ og du ikke får mensen innen en liten uke, så tar du en ny best å være sikker.. Anonym poster: 9abb5dca5202f9b93673460fe16ccc2f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Takk for svar, tenker å vente to dager til før jeg tar testen... Bare litt bekymret, siden den har aldri uteblitt sånn. TS Anonym poster: 414e5375b5727f3306fccfeffddfb17f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå