Gå til innhold

skal jeg fortelle han det? svar fort er du snill :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Typen min er av den type som er døds sjalu. og det er jeg egentlig ganske glad for, fordi det viser at han bryr seg.

men det er en gutt i klassen min, han er først og fremt veldig irriterede.

han har tidligere kalt meg søten, babe, vennen. men han har også sagt fuck deg, styggen, weirdo.

jeg har ikke fortalt dette til typen min, fordi jeg vet at han blir veldig sint, og kommer mest sannsynlig til å slå til gutten i klassen min.

i dag så befølte gutten meg. han knep meg på ene puppen.

det jeg lurer på er om jeg skal fortelle det til typen?

jeg vet at hvis jeg gjør det, så kommer han til å bli døds sur og hvis han får vite kem han e, så kommer han til å banke han.

skal jeg holde tett, eller skal eg fortelle det til typen?

det funker ikke bare å be gutten slutte. tro meg, har prøvd.

Anonym poster: 78d5e38b9daef840c0d45b91bddd7a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde uansett ikke være sammen med en dødsjalu type, det kan være deg han banker til slutt hvis han er av den voldelige typen.

Jeg ville gitt han klåfingra fyren en på trynet selv, ikke latt typen min banke han opp!

• Liker 7
Skrevet

Eg hadde fortalt det, men eg hadde også sagt at det ikkje var nødvendig å klabbe til guttungen, for det hadde eg gjort selv i det sekundet hånden hans berørte mitt bryst.

Skrevet

Hvis du er sikker på at typen kommer til å banke opp gutten i klassen sier det seg vel selv. Fysisk vold er ingen akseptabel løsning uansett hvor teit man oppfører seg.

Vil skyte inn en liten bemrkning til ditt forhold og... Det høres ikke ut som et forhold jeg ville vært i. Hva tror du skjer den dagen han mener du har lagt opp til det han definerer som uønsket oppmerksomhet fra andre gutter?

• Liker 1
Skrevet

takk for svar dere.

men jeg vet at han aldri ville ha gjort noe mot meg uansett. det er noe jeg er 110% sikker på

Skrevet

nei, dette er faktisk videregående. 2 klasse

Skrevet

Romsdaling? Mistenker at dette har mer å gjøre med at du får noe ut av din kjærestes tarzan-oppførsel, enn at du synes det er ubehagelig med den andre guttens oppførsel og oppmerksomhet mot deg å gjøre.

Tarzan-oppførsel: være sjalu og på vakt overfor andre gutters oppmerksomhet mot deg, litt eiesyk over deg og villig til å ty til fysiske virkemidler for å få frem poenget sitt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Vil du at typen din skal gå til angrep på 'klyperen' ? :klo:

Har du (pardon guys), har du baller nok så håndterer du 'klyperen' selv, og er ferdig med det.

Gjest kinkylita
Skrevet

Hei!

Typen min er av den type som er døds sjalu. og det er jeg egentlig ganske glad for, fordi det viser at han bryr seg.

men det er en gutt i klassen min, han er først og fremt veldig irriterede.

han har tidligere kalt meg søten, babe, vennen. men han har også sagt fuck deg, styggen, weirdo.

jeg har ikke fortalt dette til typen min, fordi jeg vet at han blir veldig sint, og kommer mest sannsynlig til å slå til gutten i klassen min.

i dag så befølte gutten meg. han knep meg på ene puppen.

det jeg lurer på er om jeg skal fortelle det til typen?

jeg vet at hvis jeg gjør det, så kommer han til å bli døds sur og hvis han får vite kem han e, så kommer han til å banke han.

skal jeg holde tett, eller skal eg fortelle det til typen?

det funker ikke bare å be gutten slutte. tro meg, har prøvd.

Drittpreik. Ekte mannfok stoler på kjæresten sin. Men for all del. La kjæresten din få føle at han har litt "ryggrad" ved å banke denne puppe-duden. Slik kan du bli gjort til latter av resten av trinnet ditt også. Eeeeller så kan du ordne opp i det selv.

Skrevet

Jeg sier la være! Hva er vitsen med å skape konflikter av noe så teit?

Skrevet

klarer du ikke passe på deg selv? At noen tar deg på puppen er ikke noe du bare må finne deg i, det er ganske lett å unngå at det skjer igjen.

Nei jeg ville ikke fortalt det

Gjest navnelapp
Skrevet

takk for svar dere.

men jeg vet at han aldri ville ha gjort noe mot meg uansett. det er noe jeg er 110% sikker på

Det er dei aller fleste damer (og menn) sikre på - heilt til dei får seg ein på tygga "fordi du berre provoserer" eller liknande.

Skrevet

Å ha en dødssjalu og/eller aggresiv kjæreste viser ikke at han bryr seg, men at han har tillitsproblemer og er eiesyk.

Helt ærlig ser jeg på dette som et typisk "high-school issue" som egentlig ikke har noe å si, når du vet så sikkert at typen din er villig til å slå/banke opp en fyr pga slike ting, kommer du før eller senere til å innse at han ikke er noe å samle på.

Skrevet

synes det er rart at alle kommenterer den sjalu kjæresten, men bare en har noen tanker om at denne jenta har en i klassen hennes som sier krenkende ting og klyper henne på puppen(?!)Hvordan reagerte du da dette skjedde? Det er sant som dolly-duck sier; dette må du ikke finne deg i!Dette er uakseptabel og ekstremt respektløs oppførsel..

Skrevet

vet dere. det er ingenting i veien med å være sjalu. det betyr ikke at vi har tillits problemer.

vi har tilitt, men vil ikke at andre skal kødde med damen våres. stoler på at damen ikke gjør noe gale selvom..

det er noe helt annet

Skrevet

Typen din virker ikke helt god, og nei jeg vill ikke fortalt han det.

Gjest navnelapp
Skrevet

synes det er rart at alle kommenterer den sjalu kjæresten, men bare en har noen tanker om at denne jenta har en i klassen hennes som sier krenkende ting og klyper henne på puppen(?!)Hvordan reagerte du da dette skjedde? Det er sant som dolly-duck sier; dette må du ikke finne deg i!Dette er uakseptabel og ekstremt respektløs oppførsel..

Heilt enig, men i eit livsløp er det ein langt farlegare situasjon å vere i å leve med ein sjalu og brutal kjæreste. Å takle ein eller annan passerande klåar må alle fikse, då må ein berre seie frå. Han blir ikkje verande, det blir kjæresten.

Gjest navnelapp
Skrevet

vet dere. det er ingenting i veien med å være sjalu. det betyr ikke at vi har tillits problemer.

vi har tilitt, men vil ikke at andre skal kødde med damen våres. stoler på at damen ikke gjør noe gale selvom..

det er noe helt annet

Då er du ein atypisk sjalu mann. Dei fleste sjalu menn eg har vore borti har først og fremst eit kontrollbehov. Og kvinner skal ikkje kontrollerast. Ikkje menn heller, for den del. Ein skal ikkje kontrollere partneren sin. Kødding er noko ein driv med på vidaregåande.

Skrevet

Du blir seksuelt trakasert på skolen og det er ingenting å gjøre med det? Tror det er mye du kan gjøre for å få slutt på dette. For meg høres det ut som om du liker den oppmerksomheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...