Gå til innhold

Sykehuslaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk 2 søppelsekker med nyvaskede, fint brettet sykehuslaken. Fikk et sy oppdrag, og har fullført. Har fått resten av lakene..noen ideer til hva jeg kan sy ut av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå aner jeg ikke hvordan sykehuslaken ser ut, men handlenett, kanskje? Hvis kvaliteten på stoffet er litt kraftig?

Skrevet

Hvis det ikke står "helsevesen" på de, så kan du bruke dem til duker. De er store nok til å dekke et stort bord.

Anonym poster: 3f231ab3820e109d72eaf3f368f8def7

Skrevet

Er det slike gammeldagse i damask? I så fall er de jo SÅ behagelige å ha mot huden!

• Liker 1
Skrevet

Sykehuslakene er hvite, store og føles som silke mot huden. helt herlig! Tror det er i kraftig bomull, for det kan kokvaskes :)

Skrevet

Bruke dem som laken kanskje :sjenert:

Det er jo de beste lakene som finnes :)

Anonym poster: d221242fcec4eb99cca601514a0fe364

Skrevet

Eller sy fine puter til å ha i senga med mellomverk hvis du kan håndtere symaskin, hvilket jeg tror. Sommerkjoler eller deilig pysjbukser... det er mye du kan bruke dem til. Men tror jeg hadde ment at de var for gode til duker. Og som sagt, de kan kokes og klores, og fremdeles være hvite og like fine! :)

Skrevet

Sy sengesett?

Anonym poster: e48f184f815f03d1ef6eadcf3bc91638

Skrevet

Åh, den blir fin! Så flink du er! :)

Håper den kan brukes etter bryllup også, for den blir nok fantastisk god å ha på!

Skrevet

Kan sikkert bruke som nattkjole etter bryllupet..hehe.. Skal selge kjolen når den blir ferdig. Gleder meg til jeg skal gifte meg, skal sy brudekjolen min selv. Men det blir et par år til :)

Skrevet

Så stilig :) Morsomt å kunne bruke ting om igjen, nå fikk jeg enda flere ønskeprosjekter :)

Skrevet

Slik kvalitet kan man jo bruke til så mangt! Til for eksempel jakker, skjørt... Eller til pynte-puter, som bakstykke til et lappeteppe...

Jeg har sett mange som farger slike laken i ønsket farge før de syr det om, og da blir jo mulighetene enda større!

Heldige deg som har fått så mange laken!

Ps. Den brudekjolen ser virkelig fin ut allerede :)

Skrevet

Tusen takk :)

Lurer på om jeg skal farge om et par av lakene, og se hvordan det blir, eller lage trykk med maling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...