Lillevaffel Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Hei alle dere, som sliter med at hunden biter i stykker alle lekene dere kjøper! Min hund er helt gæren når det gjelder leker, han ødelegger de på null komma niks, men for litt siden var jeg innom Europris og kjøpte en leke (gummi-tyggebein) som virkelig holder. Jeg anbefaler den på det sterkeste, er superfornøyd! På Europris var den muligens litt dyr, ca 110,- men til gjengjeld holder den utrolig lenge. Det finnes ikke bare tyggebein av disse lekene, men mange forskjellige leker. Som sagt, så kan man kjøpe den på Europris eller på www.westpawdesign.com/dogs Den jeg har ser sånn ut: http://www.westpawdesign.com/catalog/dogs/dog-toys/eco-friendly-dog-toys/eco-friendly-products/hurley
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Ja, den der er kjempebra, har den til min hund og Anonym poster: 483d560bef0334d45788d6bd618d2e23 1
Lillevaffel Skrevet 12. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2012 Ikke sant, det som er fint er at hunden min aldri går lei den heller, haha
Gjest Uanonymbruker Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Har den til min og, favorittleke :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå