Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren på fredag, skulle være fin til helga og trengte en liten klipp..

Håret mitt var vell i lengde med BH feste på ryggen, veldig fint, men trengte en oppgradering. Så ville jeg gjerne ha håret i skulderlengde. Jadda det gikk som det gikk, og her sitter jeg med den korteste manken! jeg får ikke håret i hale engang, jeg har en minimal pannelugg som hun klyppa på meg som henger i øynene mine, jeg får det ikke bak ørene, har prøvd å feste med fliseklemmer men det ser så rart ut for den er så sykt kort! Og hårfargen jeg ville ha ble jo en helt annen, jeg ville ha en varm mørkeblond farge, neida, her sitter jeg med kølsvart hår!

Ja jeg kunne jo sakt ifra, når jeg så saksa gikk litt for høyt over ørene, men jeg lukka øynene og slappa av, sovna litt i stolen for jeg elsker at noen holder på med håret mitt, og det tok ikke lange tia før hun sa "ferdig" og jeg åpna øynene mine, da ble jeg så sjokka over synet, jeg bare klarte ikke å si noe, bare betalte å løp ut!

Fargen har jeg nå fiksa på, men hva hjelper det når håret mitt ser helt sinnsykt teit ut? jeg vil ikke fikse det for sa det det teitere ut, for kort for extensions...

Asj jeg ville bare få det ut her, trengte å si det til noen... jeg ser så teit ut...

Anonym poster: a24b028bfd21ed26b54d365ae367c1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, ai ai........ :(

Må nok dessverre si at det var meget dumt å lukke øynene og sovne hos frisøren, og det er for sent for å forbedre det nå, men du skal få lov til å få det ut. Du skal til og med få en klem av meg, må være trist for deg :klem:

Anonym poster: f7167188c2d823f1ac084122bcf563b1

Skrevet

Hehe, det vokser ut igjen. Men er selvfølgelig ikke noe kult å føle at man ser teit ut!

Skrevet

Kjære deg, det jeg synes at du skal gjøre er å gå tilbake å få det fikset, eller rettet på.

Det er din fulle rett, om du ikke vil ha samme frisør så krev å få en annen. Kanskje har dere komunisert dårlig, derfor det ble sånn..? Trom meg, når det gjelder håret, så går det meste ann å fikse. Er det blitt for kort, som du selv sier, da går du tilbake å får de til å ordne opp. Det er min mening.

Anonym poster: 5adbd6beb189defa1d1c9d3926879ac4

Skrevet

Herregud jeg er sååå flau, jeg gikk med det flotte håret tidligere, og nå går jeg med lue, og du ser bare kort tufser stikker ut av lua, jeg skammer meg sååååå veldig!!

Anonym poster: 082a0e1c3ff2997aa1707c3c166bffc1

Gjest Magdalene
Skrevet

Gå tilbake. Klag, og få de til å fikse opp.

Skrevet

Jeg tør ikke fikse mer, jeg er redd den saksa nå. jeg vil ikke klippe noe mer på håret mitt, bare la det vokse ut ut UT!!!

Anonym poster: 082a0e1c3ff2997aa1707c3c166bffc1

Skrevet

jah, lykke til da

Anonym poster: 5adbd6beb189defa1d1c9d3926879ac4

Skrevet

Kjøp deg FAST shampoo og balsam, skal visstnok fungere godt (får håret til å vokse fortere)

Skrevet

Frisører kan være gode, og frisører kan være dårlige. Det de ikke er er synske, så hvis du er veldig misfornøyd ville jeg sagt ifra. Så kanskje de kan hjelpe deg litt så du blir mer fornøyd :)

Det vokser heldigvis ut igjen da. Og kanskje du kan leke deg litt med hårruller og slikt nå når det er i medium lengde? Det er mye spennende man kan gjøre med litt kortere hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...