Gagaen Skrevet 12. november 2012 #1 Del Skrevet 12. november 2012 Hvis dere vi så kan vi oppdatere hverandre om fremdriften i årets juleforberedelser Motverende og gøy og lese syns jeg da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 12. november 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg har ikke gjort så mye enda men .. I forrige uke var kjæresten med på en skikkelig nedvask av kjøkken , jeg har i dag rydda slikkelig og tørka støv på " datarommet" ( dvs rommet som brukes til litt av hvert av oppbevaring , kontorplass, tørkestatviet står der osv ) Har laget en plan og tenkt ut de fleste julegaver, og kjøpt to . Blir mye netthandel i år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 12. november 2012 #3 Del Skrevet 12. november 2012 Har kjøpt (og pakket inn!) omtrent halvparten av julegavene! Og... ja, det er vel det Men det er egentlig bare fire ting som haster litt: 1) Finne juleduk som er stor nok til bordet 2) Kjøpe ny adventsstake 3) Bestille time til fotografering 4) Lokalisere manglende svibel-glass (jeg VET de finnes et sted!) Hvis jeg har dette i boks i god tid før advent, så er det ikke så verst. Resten tar jeg i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. november 2012 #4 Del Skrevet 12. november 2012 Åj jeg har ikke starta .Vel jo har lagt Ønskeliste da. Men ikke fått kjøpt inn noe til familie osv.. Jeg er alltid så treig med gavekjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 12. november 2012 #5 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Nesten ferdig med julegavene. Har egentlig ikkje så mye annet som trengs å gjøres, annet enn å hive opp julepynten i desember. Edit: Må vel kanskje bake noe også, men får se om eg gidder. Endret 12. november 2012 av X-1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. november 2012 #6 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg er omtrent ferdig med julegaver, mangler tre-fire venninner, og mangler utenom det egentlig bare å kjøpe mat til førjuslhelga jeg skal ha med foreldrene mine og barnet mitt i midten av desember. Den viktigste forberedelsen i år var å bestille sydentur med kjæresten med avreise 23. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 12. november 2012 #7 Del Skrevet 12. november 2012 Tja, jeg har skrevet en liste over hva som må gjøres før jul og gaveforslag til venner og familie. Til helgen arrangerer min mor rengjøringsdag, regner med det blir vasking i kjøkkenskaper o.l. da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 12. november 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2012 Har fått "Julemaskinen" igang når jeg først fikk begynt ; bakt dobbel posjon brune pinner , bestillt 4 gaver på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå