AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Den myten om at man kan få det motsatte kjønn til å bli interessert igjen, om man lever et aktivt liv, viser at man ikke sørger over tapet og later som om man har det bedre uten h*n. Tror dere på den, eller har det eventuelt skjedd deg? Anonym poster: 371c994c6662f62f7eb906b4cd534a6a
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 jeg trengte ikke å prøve å vise at jeg hadde det bedre uten ham, jeg hadde virkelig det, jeg ble lykkelig først når han dumpa meg. Selvsagt det skjønte jeg ikke da, men etter noen dager hadde jeg det MYE bedre. Og da skinner det gjennom av seg selv. Vet ikke om det er derfor han ville ha meg igjen, men jeg takket i allefall nei takk.
mammamora90 Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Ja jeg tror at det funker, i hvertfall noen ganger, men da må det være ekte og ikke veldig påtatt. Hvorfor det ble slutt har vel mye å si i den sammenhengen. Det har i hvertfall funket for meg noen ganger, men da har jeg komt meg videre.
Gjest Amazing Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Ja det er selvfølgelig mulig når det er ekte. Grunnen til at han snur (i mange tilfeller, men ikke alle) er at han, når han slår opp, tror at han har deg rundt lillefingeren og når det viser seg at du har det bra, får panikk for å virkelig miste taket på deg og kryper tilbake. Det fins selvfølgelig andre situasjoner; der han gjør det slutt fordi han ærlig mener at dere ikke passer sammen. Da vil det ikke spille noen rolle hvor bra du har det etterpå. For da har kanskje han det bra uten deg også? Hvis han derimot ærlig gjorde en feil og ønsker å få deg tilbake, så er det ikke fordi du viser at du har det bra men fordi han rett og slett savner deg og tror at han har gjort feil.
Midnanne Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Skjedde med meg, men godt mulig han hadde angret selvom jeg ikke hadde virket så oppegående etter bruddet. Kan man jo ikke vite sikkert.
Lilliani Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 I noen tilfeller funker det, og i andre ikke. Min første eks kom krypende tilbake når han så at jeg hadde det veldig bra uten han også, mens den andre gjorde det ikke. Så det kommer vel helt an på grunnen til bruddet og selve mannen, vil jeg tro! Men om du virkelig vil ha han tilbake skader det vel ikke å prøve?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Takk for svar. Kanskje jeg skal prøve dette. Anonym poster: 5b9d67f66cd272b87fa141e2de14c453
Capt. Obvious Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Jeg tror jeg ville droppet det. Skinner utrolig godt gjennom hvis man prøver å "overbevise" den andre om at man bare har det sååååå bra som singel eller i nytt forhold, og jeg ville derimot tolket det som usikkerhet fra hennes side dersom det plutselig ble så viktig å vise seg frem slik.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 Har ikke tenkt å overdrive det på noen som helst måte. Skal bare være positiv og ikke virke lei meg lengre. Svare han på en høflig og hyggelig måte om han spør meg om ting. Svare at det går bra, om han spør hvordan det går. Anonym poster: 5b9d67f66cd272b87fa141e2de14c453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå