Jane F. Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg har to lidenskaper i livet. Det ene er det kreative og skapende og det andre er mat. Jeg er opptatt av god mat og hvordan vanlig mat påvirker kroppen. Jeg har veldig lyst til å kunne lære mer om bruk av mat på denne måten for så å bruke denne kunnskapen i en jobb. Hva slags utdanninger finnes det? Hva slags jobb kan man få med disse utdanningene?
Gjest Sakone Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg har to lidenskaper i livet. Det ene er det kreative og skapende og det andre er mat. Jeg er opptatt av god mat og hvordan vanlig mat påvirker kroppen. Jeg har veldig lyst til å kunne lære mer om bruk av mat på denne måten for så å bruke denne kunnskapen i en jobb. Hva slags utdanninger finnes det? Hva slags jobb kan man få med disse utdanningene? http://www.studenttorget.no/index.php?show=5192&expand=4631,5192&yrkesid=190
Jane F. Skrevet 12. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2012 Takk for link:) Jeg har sett litt på ernæringsfysiolog tidligere. Kanskje det er noen her som er det her inne? Hadde vært gøy å høre hvordan studiet var og evt hvordan jobbhverdagen er?
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Matvitenskap på UMB! De har mange ulike retninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå