Gå til innhold

Marie Jo korsett på Paleet

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Har blitt anbefalt å se på et Marie jo (tror jeg det het) korsett på Det lille under på Paleet. Noen som har erfarign med dette, vet prs osv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ett som de hadde i den butikken. Det var fra samme produsent som Marie Jo - bare at det hette noe annet (en egen kolleksjon eller noe sånt.)

Det har en del blonder som ser ut som litt lange blader, på en måte, men rundt livet er det stort sett helt stoff (bomull?) - med litt stripestruktur i stoffet.

Jeg er kjempefornøyd med det - det funker både med og uten stropper (dog aller best med) selv på mine E-pupper. Har brukt det flere ganger også etter bryllupet!

Jeg vet at Marie Jo også har en annen type, som jeg tror de har på samme butikk, som er mer bomullsaktig (et rutemønster) - men litt kortere. Det går altså ikke ned over hoftene, såvidt jeg kan huske.

Det er virkelig verdt et forsøk! Si ifra hvordan det går, da.

Skrevet

Kan du ikke si fra om de har det som går litt nedover hoftene, jeg trenger noe som kan holde mine bilringer under kontroll i bryllupet.

Gjest Poirot
Skrevet

Skal dra og titte en dag.

Flott og høre at de har i E-størrelse!

(Og undertøyet til 1600 jeg alt har kjøpt får jo uansett gjort nytten sin, selv om det var litt dumt å ha handlet det....)

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, glemte jeg å skrive det?

Det kostet 1495,-. Og trusen kostet 295,- :o :o

Dyrt - men verdt det.

(Jeg prøvde F-cup, husker jeg, så det finnes, det også. Det var riktignok på Liertoppen - det kan jo være verdt å ta turen dit også, hvis du ikke finner riktig str. på Paleet.)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde dette fra Marie Jo, og var kjempefornøyd med det.

Tror prisen var som Pepita sa, 1495,-, det satt kjempegodt og gjorde at kjolen sattt ekstra pent. Det har spileliv, og stoffet i ryggen kjennes litt fløyelsaktig - veldig komfortabelt!

Lykke til, det er viktig med godt (og lekkert?)undertøy på den store dagen!

Gjest Poirot
Skrevet
Har du funnet noe?

Har ikke giddet å sjekke enda.

Går ut fra at det finnes mer en en type korsett fra Marie Jo? Sydamen min anbefalte ett spesielt og jeg husker ikke haelt hvilekt det var, må sjekke emd henne før jeg kjøper noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, de har flere. Jeg hadde et annet enn det Christinamor hadde. Mitt er i tykkere stoff og med avtagbare stropper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Endelig fant jeg mitt på nett! Det er bilde av BH og truse, og tegning av torsolettet:

Titt her

• 2 uker senere...
Gjest Poirot
Skrevet
Har du funnet noe?
'

Har sjekket nå.

Kostet 1150, men gikk bare opp til str D. Blir nok alt for lite, ja... Mykt og deilig stoff og muligheter for regulering i front.

De hadde ingen korsetter i min størrelse... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...