Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det som er så negativt med frp?hvorfor er folk så kritiske? hvorfor er folk overbevist om at de skal bruke opp oljepengene våres? AP bruker da masse av det de også... hvorfor er man dum hvis man stemmer frp??

ikke gidd å kom med skitkasting og tull, jeg vil ha seriøse svar med begrunnelser.

Anonym poster: 79fbf8dee5b9e9a70e716dc31a461719

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest KrissyHart
Skrevet

Fordi alle må ha noen å hate, ei skyteskive.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hater ikke FRP, jeg er bare uenig med hva de står for.

Endret av Sofie_22
Skrevet

Det er bare å se i "posititvt med frp"-tråden. Av en eller annen grunn står det masse negativt der.

Anonym poster: 5685541fe215ffd1064e49b57e4cbed1

Skrevet

hva er det som er så negativt med frp?hvorfor er folk så kritiske? hvorfor er folk overbevist om at de skal bruke opp oljepengene våres? AP bruker da masse av det de også... hvorfor er man dum hvis man stemmer frp??

ikke gidd å kom med skitkasting og tull, jeg vil ha seriøse svar med begrunnelser.

Norge har et media som i flere tiår har diktert hva som er stuerent å mene. Dette snur mer og mer, fordi folk gjennom internett kan si sine meninger uten å få den silt gjennom en journalist først. Det å definere sannheten er en stor makt.

• Liker 2
Skrevet

Syntes egentlig det er jævla rart at SÅ mange er så ufattelig negative til FRP, og slenger drit om både dem og både de som stemmer på dem, MEN ingen klarer å si HVORFOR de er negative? Er det litt som Iphone? Enten elsker du de, eller så hater du de. Uten at du helt veit hvorfor du hater de??? :klo::klo:

• Liker 3
Skrevet

Neinei, da er det ikke noe negativt med dem.:) FRP får min stemme i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...