Gå til innhold

JEG EIER IKKE DRAGET! Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser så mange nydelige jenter i Oslo, da jeg har nylig flyttet hit, og jeg er egentlig ikke stygg, er ikke drit kjekk heller.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å initialisere samtaler, jeg har STORE problemer med å bare gå bort til helt ukjente jenter å begynne å snakke, men dersom jeg jobber med dem så går det helt greit, jeg kan snakke, flørte og det går helt flytende.

Det er derfor jeg alltid har datet de jeg har jobbet med, og de fleste gangene har det gått mer dårlig enn det har gått bra.

Det jeg tenker mest over er måten jeg vil bli avvist på dersom jeg skulle prøve å sjekke en jente helt tilfeldig.

jeg er sikker på at hjertet mitt kommer til å bli knust når jeg blir avvist.

Hva skal jeg gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å date den en jobber med er dårlig deal fra start en. går det på trynet, så er du ofte nødt til å se dem igjen - og det fører fort til mye spetakkel.

når det gjelder disse tilfeldige. hva er det egentlig å tape? om du treffer en søt kvinne på byen, snakker med henne og har det hyggelig - så er det ikke utslagsgivende for at det skal bli dere to. kos deg heller med det å treffe andre mennesker, og OM det blir noe mer så er jo det storbjeff!

fortsett med nok sånne hyggelige treff, så skjer det før eller siden. og klisjemessig nok, sannsynligvis når du minst aner det.

hva er en avviselse? et nei. jenta fant ikke det hun så etter hos deg. hva så? du kan ikke forvente at alle skal falle for deg, du trenger bare den ene. verden går ikke under av en avvisning, og du TRENGER ikke involvere hjertet ditt fra første halvtime.

Skrevet

Vet du hva? Begynn med et smil, og ta det derfra. Smier hun tilbake? Altså, et ordentlig smil? Isåfall kan et lite kompliment falle i smak også. De mennene jeg har hatt lange og gode forhold med, og de som bare ble noe gøy der og da, gjorde gjerne dette for å komme i snakk med meg, og selv om de trodde det kanskje skulle gå i dass så gikk det ganske bra. Litt humor er gjerne også positivt, og man lærer MYE om et menneske når man finner ut av hva de synes er morsomt.

Jeg skjønner slike ting er ubehaglig, for det blir liksom 9 av 10 ganger så tilgjort - føles det som. Men et smil er alltid en bra start, og som ordtaket sier: "Smil til verden så smiler verden tilbake" :)

Hilsen ei snacksy jente

Anonym poster: 890105edda5dd4bc783abba93deca190

Skrevet

Du er jo kjekke da, Twang... You got nothing to fear ;)

Anonym poster: a5a01cfc6cb6bb0abeaf47a4584c2a8f

Skrevet

Tror ikke det er så lett

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å initialisere samtaler, jeg har STORE problemer med å bare gå bort til helt ukjente jenter å begynne å snakke, men dersom jeg jobber med dem så går det helt greit, jeg kan snakke, flørte og det går helt flytende.

Neste gang du er ute på byen går du ut for å ta litt luft, da finner du jenter som vil snakke og om du ikke sier noe til dem så sier de noe til deg. Å planlegge samtaler tror jeg er en dårlig ide og de fleste samtalestartere fungerer på folk på byen(de er sosiale og har drukket)

Anonym poster: 86830ac1b1cbe723206c9c3f5be3018b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...