AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg er 21 år. Og har en kompis jeg ble kjent med via en venninne, traff han i mai i år. I starten så var det sånn at hun veninna våres skulle spleise meg og han. Men så tror jeg han feiga ut / litt redd for å gjøre noe feil. Så vi fant ut vi bare skulle være venner . Men i og med at vi snakker åpent om alt og mye om temaet sex så er vi begge frustrerte på sex. Men jeg vil ha noe mer enn d men han sier selv at han ikke er noe kjæreste materiale å husker ikke hvordan det var å være forelska. Jeg er en person som får følelser fort eller blir fort betatt. Så hvis vi skulle vert "friends with benefits" så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort om jeg får følelser for han å det ikke er gjensidig. Jeg har lyst på han så er ikke noe i veien med det. Har dere noe råd om hva jeg burde gjøre ? Anonym poster: d9c3042c296bf7bfd82477515ebda9f0
Lilac Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Du burde hvertfall tenke på hva du risikerer hvis du har sex med han. Hvis du får mye følelser og greier er det ikke lett å snu. 2
Steinar40 Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Er du smart så finner du heller en som virkelig er interessert i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå