viwi Skrevet 31. mai 2002 #1 Skrevet 31. mai 2002 Hvordan går det med dere? HAr dere nervene under kontroll? Jeg syns vel egentlig det går greit foreløpig-kjenner litt sånne sommerfugler i magen. Nå er det jo bare 3uker igjen!!! Gleder meg vanvittig!!!!!!!!! 12
Kame Skrevet 31. mai 2002 #2 Skrevet 31. mai 2002 Jooo, ting begynner å falle på plass her også. Jeg har INGEN nerver enda, tror jeg innbiller meg at det er mye lengre unna enn det er... Nå står vi på farta til å ta en helgetur/kjøttur til Sverige og Finland for å handle inn noen av ingrediensene til koldtbordet, og kanskje litt drikke. Klærne, frisør, sminke, ringer, fotograf, transport, bordpynt, musikk osv er bestilt og planlagt (dog ikke alt innkjøpt), tror ikke det er noen store overraskelser som venter. Det vi baler litt med nå er å planlegge mengde mat og drikke til festen - samt salmer/marsjer til kirka, og hvordan vi kan begrense overivrige foreldre på sanger til festen... OG! Så langt ser det faktisk ut at vi holder oss innenfor budsjettet på 60.000,- med en gjesteliste på 90 stk - alle til middag og kaffe og åpen bar! (men ingen bryllupsreise, sukk) Noe spesielt dere tenker mye på, kom med det, kanskje vi andre har glemt det? (Jeg foreksempel, vet hvordan jeg vil ha blosterpynten på bordene, men ikke hvordan det skal gjøres - tar det i en annen tråd snart) Lykke til jenter!
viwi Skrevet 31. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2002 Vi vet hvordan vi vil ha det meste, men vi sliter og litt med hvilken innmarsj vi skal ha.Tror ikke vi skal ha mendelsohn fordi samboern liker den ikke. Så vi leter vi... Vi skal ha E- bord. En stor blomsteroppsats på hvert bord og utpå sidene skal jeg arrangere noe stilig med røde roser...Håper bare det bli slik jeg ser det for meg. Nå er det og litt styr for å finne brudevalsen slik at vi kan brenne cd ene... Men vi skal nok få ordnet det i løpet av den neste uken. Kirkeprogrammene vet vi hvordan vi skal ha-det gjenstår bare å snakke med presten slik at vi får oversikten på hva som skjer når... Jeg stresser med sangen til min kjære- får det liksom ikke til å rime så godt.. Men jeg prøver og prøver... Håper jeg ikke ahr glemt noe iallfall- det er jo litt kjipt i såfall Lykke til dere andre!!12
gulle Skrevet 31. mai 2002 #4 Skrevet 31. mai 2002 Hei VIWI: prøv å laste ned fra Audiogalaxy, det har jeg gjort. Tips til vals er: "Waltz for the moon" av Ballroom dance eller "Valse" av Andre Rieu.12
viwi Skrevet 1. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2002 GULLE: Takk for tipset Nå har vi lastet ned begge valsene og må bare bestemme hviken av dem vi vil ha. begge er jo NYDELIGE!!! Tusen takk!!!12
Amber Skrevet 1. juni 2002 #6 Skrevet 1. juni 2002 Jeg er begynt å glede meg veldig, men er og litt nervøs... har ikke bestemt masjer ennå... dessuten har vi litt problemer med å få komme i kirken å øve på soloinnslaget... Det passer jo aldri for de kirkefolka.. Ellers er jeg redd for at jeg har for kort tid mellom frisør og kirken- skal jo kjøre et lite stykke. jeg er kjempespent, og tiden går så utrolig fort! Håper ikke det er noe vesentlig jeg har glemt av - føler egentlig det, da alt er gått så greit...
Ruby Skrevet 4. juni 2002 #7 Skrevet 4. juni 2002 Nervene er forløpig under kontroll her. Det eneste som ble litt kaos er at vi plutselig måtte bytte forlovere, men det har heldigvis gått bra. Ellers så er det aller meste i boks. Men jeg må innrømme, det har vært tungt i det siste, da min mormor døde for to uker siden, og min svigermor ligger på sykehuset nå. Uff, vi er ikke sikre på at hun kan komme i bryllupet en gang. Vel, kryss fingrene for oss, for bryllup blir det uansett. Lykke til alle dere andre også, håper 22. juni blir en vakker og strålende dag for oss alle. Uforglemmelig blir det så uansett!12
lillesmurfen Skrevet 4. juni 2002 #8 Skrevet 4. juni 2002 Hei ! Vi er helt i rute med alt og kjenner samtidig at sommerfuglene begynner å fly litt rundt i magen Det er utrolig mange smådetaljer som skal på plass de siste 18 dagene....men det ut som som om vi får dagen vi alltid har drømt om! Ønsker dere lykke til alle sammen nå i innspurten 12
Smurfa Skrevet 5. juni 2002 #9 Skrevet 5. juni 2002 Gleder meg masse til den store dagen! Men må ærlig innrømme at sommerfuglene i magen blir villere og villere ettersom dagen nærmer seg... Føler at ting begynner å falle på plass! Da kokken vi skulle ha plutselig trakk seg for to uker siden, har vi jobbet hardt for å få tak i en ny. For tre dager siden klarte vi omsider å få tak i en, og han virker mye flinkere enn den første. Så aldri så vondt at det ikke er godt for noe... Ellers er det mange småting å tenke på . Føler det som om jeg har "skuldrene som ørevarmere" for tiden. Må stadig konsentrere meg om å slappe av i skuldrene. Bryllupsplanlegging er moro!!! Lurer nesten på hva jeg skal fylle fritida med etter bryllupet... Hilsen Smurfa!
Maggie74 Skrevet 6. juni 2002 #10 Skrevet 6. juni 2002 Skal jo ikke gifte meg 22. juni, men 23. juni og jeg er fryktelig glad for at jeg ikke skal gifte meg mer enn denne gangen her. Jeg hadde ikke orket alt det peset en gang til! Men alt er under kontroll. Bortsett fra litt papirrot, så er vi foran skjema, faktisk! Maggie!12
Amber Skrevet 6. juni 2002 #11 Skrevet 6. juni 2002 jeg fant nettopp ut at jeg er gravid... håper ikke jeg blir kvalm på dagen! Noen flere "ny - gravide bruder" her?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #12 Skrevet 6. juni 2002 Hei Lille !! Er nygravid jeg også. Skal også gifte meg 22.Juni. Er litt nervøs for "spiren" da det i ettertid viser seg at jeg var gravid når jeg ble drukket ut...... Men skal til legen i morgen, så jeg får høre litt med han. Spis mye frukt, det hjelper mot kvalmen. Hilsen anonym
Amber Skrevet 6. juni 2002 #13 Skrevet 6. juni 2002 Hei Anonym! Hvor gifter du deg? Har du alt klart eller? Har du merket noe til nurket?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #14 Skrevet 6. juni 2002 Hei igjen Lille! Det eneste jeg har merket er kvalme, trøtthet og ømme bryster og at jeg flyr på do hele tiden. Siden jeg fortsatt vil være anonym, kan jeg bare si at det er på Østlandet et sted... LYKKE TIL !!! Hilsen Anonym
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #15 Skrevet 6. juni 2002 Lille... igjen !! Glemte å skrive at jeg skal prøve kjolen igjen i morgen, så da får vi håpe at den fortsatt passer.... Ellers så tror jeg at alt er i rute. LYKKE TIL !! Mvh.Anonym
Evy Skrevet 6. juni 2002 #16 Skrevet 6. juni 2002 Vi gifter oss 21 juni. Er veldig nervøs og spent på hvordan dagen blir. Om den blir sånn me har planlagt den. Håper det blir litt sol og lite vind, siden me skal kjøre en cabriolet og ta utebilder. Eneste sanghefte eg ikke er helt ferdig med. Lykke til alle 21,22,23 juni bruder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå