AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Del Skrevet 12. november 2012 Hei, hei! Jeg vet det finnes refleksspray, men er det noen som vet om det finnes refleksspray til dyr? Det er jo ett lurt konsept! Spraye dem litt før de går ut på kvelden Det er vel ikke akkurat så dyrevennlig og spraye dem med en refleksspray fra biltema, Anonym poster: 4e1fe4f1c50ef66ecdb16586764ac208 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 12. november 2012 #2 Del Skrevet 12. november 2012 Haha det hadde vært ganske kult :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 12. november 2012 #3 Del Skrevet 12. november 2012 Ta patent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitrondrops Skrevet 12. november 2012 #4 Del Skrevet 12. november 2012 Den får ikke fanget så mange mus da men.. ei heller skjult seg for fiendene sine (nabokatta o.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #5 Del Skrevet 12. november 2012 Selvtillitt har ikke de stakkars kattene lenger tror jeg, de har nemlig bjelle på halsbåndet sitt. Bjelle og refleksspray, gangsterne i nabolaget Anonym poster: 4e1fe4f1c50ef66ecdb16586764ac208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. november 2012 #6 Del Skrevet 12. november 2012 Det var lurt, har ikke refleks halsbånd en gang til mi. Uff, ut å kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 12. november 2012 #7 Del Skrevet 12. november 2012 Selvtillitt har ikke de stakkars kattene lenger tror jeg, de har nemlig bjelle på halsbåndet sitt. Bjelle og refleksspray, gangsterne i nabolaget Anonym poster: 4e1fe4f1c50ef66ecdb16586764ac208 Bling og sånt, må vite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 12. november 2012 #8 Del Skrevet 12. november 2012 Joda, det finnes refleksspray til dyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 12. november 2012 #9 Del Skrevet 12. november 2012 Dere som bruker halsbånd til katta deres; er dere ikke redd de skal hekte seg fast i noe? Det er jo ikke som at det er vanlig å gå ute i lag med katta når den er ute på tokt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 12. november 2012 #10 Del Skrevet 12. november 2012 Dere som bruker halsbånd til katta deres; er dere ikke redd de skal hekte seg fast i noe? Det er jo ikke som at det er vanlig å gå ute i lag med katta når den er ute på tokt. Har ikke de fleste kattebånd sikkerhets lås som slipper taket om det trekkes i halsbåndet? Itilfellet det skulle hekte seg, så slipper den med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2012 #11 Del Skrevet 12. november 2012 Skjønner tanken bak, men det kan umulig være bra for kattens hud....og det er jo ikke direkte helsebringende å møte støtfangeren på en bil heller, men alikevel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 12. november 2012 #12 Del Skrevet 12. november 2012 Selvtillitt har ikke de stakkars kattene lenger tror jeg, de har nemlig bjelle på halsbåndet sitt. Bjelle og refleksspray, gangsterne i nabolaget Anonym poster: 4e1fe4f1c50ef66ecdb16586764ac208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 12. november 2012 #13 Del Skrevet 12. november 2012 Har ikke de fleste kattebånd sikkerhets lås som slipper taket om det trekkes i halsbåndet? Itilfellet det skulle hekte seg, så slipper den med engang. Dette er jo off topic, men jeg spurte siden halsbånd ble nevnt. Jeg vet ikke hvordan det er, men katten "min" går uten i frykt for at hun skal bli sittende fast eller kvelt. Slike "smarte" løsninger er jo uansett ikke 100% pålitelig. Smart med noe reflekterende på pus på vinterstid, men kjenner jeg er skeptisk til halsbånd uten oppsyn. Spray er jo smart sånn sett, så lenge det ikke er skadelig for huden til pus. Skal vel litt til at sprayen skal komme til med tett vinterpels. Og refleks lyser jo først når den har noe lys å reflektere, så tror ikke det skulle ha ødelagt musejakta som noen påstod her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 12. november 2012 #14 Del Skrevet 12. november 2012 Dette er jo off topic, men jeg spurte siden halsbånd ble nevnt. Jeg vet ikke hvordan det er, men katten "min" går uten i frykt for at hun skal bli sittende fast eller kvelt. Slike "smarte" løsninger er jo uansett ikke 100% pålitelig. Smart med noe reflekterende på pus på vinterstid, men kjenner jeg er skeptisk til halsbånd uten oppsyn. Spray er jo smart sånn sett, så lenge det ikke er skadelig for huden til pus. Skal vel litt til at sprayen skal komme til med tett vinterpels. Og refleks lyser jo først når den har noe lys å reflektere, så tror ikke det skulle ha ødelagt musejakta som noen påstod her.. Sikkerhetshalsbånd er pålitelig og trygt. Du skulle bare visst hvor mange ganger katten min har mistet halsbåndet sitt, vi måtte gi opp.. Ja, det løsner lett. Strikkhalsbånd eller vanlig halsbånd derimot er ikke trygt, det skal man ikke bruke. Selv ikke på innekatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 12. november 2012 #15 Del Skrevet 12. november 2012 Samme her, sikkerhetslåsen funker absolutt. Det er ikke få halsbånd som har forsvunnet her heller i løpet av årenes løp. Jeg kjøper dem fra UK på eBay da, så det er ikke så mange kronene det er snakk om hver gang, i alle fall sammenlignet med de mye høyere prisene i dyrebutikkene her i landet. På vinteren har alle mine 3 katter reflekshalsbånd når de er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 12. november 2012 #16 Del Skrevet 12. november 2012 Mine går med sikkerhetshalsbånd (med id-tube) kjøpt på butikken til Kattens Vern i Bergen. De koster bare ti kroner per halsbånd, og den låsen funker akkurat som den skal. Kattene mine kommer hjem uten halsbånd rett som det er, så det kommer godt med at de er billige! Jeg har limt på små refleksbiter (Jysk selger selvklebende refleksstykker), så har vi den ekstra sikkerheten. For meg er det viktig å merke kattene mine godt, slik at det er lett for andre å se at de har en eier. De er selvfølgelig chippet og ID-tatovert, men skulle de for eksempel bli påkjørt er terskelen for å kontakte eier etter lappen i id-tuben mye lavere enn å sjekke katten for chip hos veterinær. Så for meg er det absolutt verdt å la kattene går med halsbånd, spesielt siden de kommer seg så lett ut av dem. Angående spray hadde jeg vært skeptisk til hvor bra det var for kattene. At huden deres skulle tåle det er greit nok, men hva når de vasker seg og får det både i munnen og magen? Da holder jeg meg heller til halsbånd med refleks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #17 Del Skrevet 13. november 2012 Samme her, sikkerhetslåsen funker absolutt. Det er ikke få halsbånd som har forsvunnet her heller i løpet av årenes løp. Jeg kjøper dem fra UK på eBay da, så det er ikke så mange kronene det er snakk om hver gang, i alle fall sammenlignet med de mye høyere prisene i dyrebutikkene her i landet. På vinteren har alle mine 3 katter reflekshalsbånd når de er ute. Kan du linke til nettstedet på Ebay? Anonym poster: 3a231e3baaad3d22014652762ae41760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. november 2012 #18 Del Skrevet 13. november 2012 Katten vår har strikk og sikkerhetslås. Hun har ikke mistet den enda, men jeg vet den løser seg opp fordi hun har satt seg fast og "mistet" båndet på utsiden av døra. Så funker, det gjør de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 31. mars 2015 #19 Del Skrevet 31. mars 2015 Dette er jo off topic, men jeg spurte siden halsbånd ble nevnt. Jeg vet ikke hvordan det er, men katten "min" går uten i frykt for at hun skal bli sittende fast eller kvelt. Slike "smarte" løsninger er jo uansett ikke 100% pålitelig. Smart med noe reflekterende på pus på vinterstid, men kjenner jeg er skeptisk til halsbånd uten oppsyn. Spray er jo smart sånn sett, så lenge det ikke er skadelig for huden til pus. Skal vel litt til at sprayen skal komme til med tett vinterpels. Og refleks lyser jo først når den har noe lys å reflektere, så tror ikke det skulle ha ødelagt musejakta som noen påstod her.. Kan de spraye geviret til reinsdyr, kan de vel spraye pelsen på en katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #20 Del Skrevet 31. mars 2015 Det finnes Bruker det på hesten bla. Holder kun noen timer, men er effektiv. http://www.hooks.no/produktsida/refleksspray-horse-and-pet/41847/37535/ Anonymous poster hash: 5087d...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå