Gå til innhold

Hva synes dere om en som er utdannet sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om en som er utdannet sykepleier?

Jeg er halvveis i sykepleieutdanningen og hater det. Har så lyst til å slutte, men klarer ikke, ettersom jeg er halvveis. Jeg vet heller ikke hva jeg skulle studert om jeg sluttet. Orker ikke tanken på å ha kastet bort 1,5 år. Ikke minst når jeg har "lidd" meg gjennom de 1,5 årene.

Når jeg er ferdig utdannet føler jeg at at det ikke vil glede meg å svare folk som spør hva jeg driver med at "Jeg er utdannet sykepleier". Er ikke noe jeg kommer til å være stolt av..

Hva mener/tenker/synes dere om sykepleiere?

Anonym poster: a5d93965b7cfe9c582e453bb798183af

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du misliker studiet ditt så innmari så bør du bare slutte, og finne deg noe annet, iallefall hvis du misliker det i frykt for hva "folk vil mene".

Jeg er sykepleier, og liker faget mitt!

Endret av maya76
  • Liker 3
Skrevet

Sykepleier... Det er ikke et høystatus-yrke, men jeg forbinder alltid sykepleiere med noe positivt, og jeg er ganske dømmende til vanlig. Kan ikke helt forstå hva som er så ille med det? Jeg er enig med maya76, hvis det er så ille, bør du slutte.

Anonym poster: b6ebf9253bffacc2ebfc08bbe4887f0c

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg er halvveis i sykepleieutdanningen og hater det. Har så lyst til å slutte, men klarer ikke, ettersom jeg er halvveis. Jeg vet heller ikke hva jeg skulle studert om jeg sluttet. Orker ikke tanken på å ha kastet bort 1,5 år. Ikke minst når jeg har "lidd" meg gjennom de 1,5 årene.

Når jeg er ferdig utdannet føler jeg at at det ikke vil glede meg å svare folk som spør hva jeg driver med at "Jeg er utdannet sykepleier". Er ikke noe jeg kommer til å være stolt av..

Sykepleiere er like viktige som leger på sitt arbeidsfelt. Du er en snobb! Hvorfor begynte du i det hele tatt på sykepleiestudiet?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Gjest oreokaka
Skrevet (endret)