Gå til innhold

Vil snakke med han om det neste steget, men klarer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor i fadderperioden ble jeg kjent med en gutt. Jeg likte han som venn i rundt et års tid, før jeg merket at jeg fikk følelser for han og jeg merket at jeg synes han ble kjekkere og kjekkere. Jeg har aldri vært i et forhold før, det har ikke han heller, men for omtrent to måneder siden tok jeg sjangsen på å begynne å småflørte med han og jeg fikk respons, vi har holdt på slik helt til nå. Han er en snill, sjenert, morsom og ordentlig gutt, For to uker siden havnet vi til sengs på fest hvor vi hadde sex, dette var min første gang og hans også tror jeg, uten at jeg kan være sikker. Morgenen etter var det litt kleint, men neste gang vi møtes var alt som normalt igjen egentlig og vi fortsatte og flørte. Vi har ikke snakket om det som skjedde, men jeg synes han er en utrolig fin gutt og vil gjerne ta vennskapet vårt et steg videre. Jeg har prøvd å ta en prat med han om det men hver gang jeg bestemmer meg for å gjøre, trekker jeg meg alltid i siste liten. Har tenkt på det å bare kysse han også for å se om jeg får noen respons, men tviler på at jeg tør det. Jeg trenger hjelp og råd :/

Anonym poster: 7eb9b7488d0fe155f745d04450bb0016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

-TS

Anonym poster: 7eb9b7488d0fe155f745d04450bb0016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...