Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har ett veldig bra forhold, jeg har ingen ting imot at han bruker min facebook, eller er på telefonen min fordi jeg ikke har noe å skjule for han. Han har tidlig i forholdet vårt slettet sin konto på facebook men nå åpnet denne igjen.

Men han vil ikke sette oss i forhold her..

Forrige onsdag var jeg med samboeren min på jobb, han har en gammel telefon, derfor spiller jeg ofte på telefonen hans, så han har ikke noe imot at jeg er der.

Jeg tittet på meldingene hans fra en kompis der det stod:

"haha, du har dame!" jeg bladde til neste meld, -" haha, nei, har ikke noe dame å lånebort!" Denne kameraten han sendte meld med er en ordentlig player så spørsmålet var nok ikke om denne playeren hadde fått seg dame, men heller om han viste om ei som var keen på en ONS, og jeg vet min samboer var utro utrolig mange ganger mot sin ex.

Alle sendte meld var slettet..

Jeg har ikke konfrontert han, jeg har heller ikke endret personligheten og oppførselen min ovenfor han.

Jeg har ikke fått snakket med noen om dette, så vet ikke hvordan jeg skal ta det? Disse meldingene var motatt en helg jeg var bortreist som barnevakt.

Kan det ha noen sammenheng med at han ikke vil stå i ett forhold med meg på facebook?

jeg føler han skjuler mye for meg, han vil feks, aldri dra på fest med meg møtes på byen er uaktuelt fra hans side så da møtes vi når vi begge kommer hjem istedet!

Er jeg paranoid og skal la det ligge eller er det noe snusk?

Anonym poster: d1bb86f8cb9e6e5022f2ec055d470272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig mystisk ut!

Men siden det er greit for han at du låner telefonen hans, kan du jo kanksje ta opp at du ramlet innom meldingene hans og leste dette, og spørre hva det betyr?

Skrevet

Virker litt mystisk at han ikke vil være i forhold med deg på FB, samtidig med at han har sendt og mottatt slike meldinger av kameraten. Virker litt som at han ikke er klar for å være i et forhold med kun én person, og kanskje har flere på gang? Ettersom han har vært utro flere ganger mot sin eks, er det jo ikke helt usannsynlig at han er det mot deg også, dessverre :/ Blir kanskje litt kleint om du sier du leste meldingene hans, han vil jo da kanskje anklage deg for å snoke, men jeg ville gjort det likevel. Han bruker jo din mob. og du har ikke noe å skjule, han burde jo ikke ha noe å skjule selv heller. Føler uansett med deg om det skulle vise seg at han er en drittsekk. Lykke til, da :)

Skrevet

Her hadde jeg skrudd på ALLE varsellampene.....

Skrevet

Virker litt mystisk at han ikke vil være i forhold med deg på FB, samtidig med at han har sendt og mottatt slike meldinger av kameraten. Virker litt som at han ikke er klar for å være i et forhold med kun én person, og kanskje har flere på gang? Ettersom han har vært utro flere ganger mot sin eks, er det jo ikke helt usannsynlig at han er det mot deg også, dessverre :/ Blir kanskje litt kleint om du sier du leste meldingene hans, han vil jo da kanskje anklage deg for å snoke, men jeg ville gjort det likevel. Han bruker jo din mob. og du har ikke noe å skjule, han burde jo ikke ha noe å skjule selv heller. Føler uansett med deg om det skulle vise seg at han er en drittsekk. Lykke til, da :)

ts her. Har liksom tenkt å ta en prat med han. men vet anklagene om at jeg snoker kommer, dette jeg er redd for, han er en person som UNNGÅR på det sterkeste konflikter, merker han det blir konflikter holder han helt fred!

Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Jeg lurer på en ting: dere er samboere og har sikkert da vært kjærester en stund. Hvorfor vil han ikke ha deg med på fest og heller ikke være sammen med deg når dere er på byn? Hvorfor sier han at dette er uaktuelt?

Det andre som skurrer for meg er at du skriver at han var utro mot sin eks, noe du da har kjennskap til. Jeg tenker litt som noen over her at har han vært utro tidligere, så er det vel ikke usannsynlig at han kan være utro igjen. Beklager :(

Skrevet

Her hadde jeg skrudd på ALLE varsellampene.....

Varsellamper er ikke noe man skrur på...

Anonym poster: 77d636d64a5d90a7b7af53d452334029

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på en ting: dere er samboere og har sikkert da vært kjærester en stund. Hvorfor vil han ikke ha deg med på fest og heller ikke være sammen med deg når dere er på byn? Hvorfor sier han at dette er uaktuelt?

Det andre som skurrer for meg er at du skriver at han var utro mot sin eks, noe du da har kjennskap til. Jeg tenker litt som noen over her at har han vært utro tidligere, så er det vel ikke usannsynlig at han kan være utro igjen. Beklager :(

Ts:

Jeg har ikke fått noe ordentlig svar av han.. Han mener vi krangler i fylla, men hvordan han kan si det uten at vi noen gang har vært på fest sammen!

Skrevet

Jeg er veldig glad i samboeren min! Og vi har det veldig fint sammen, men han er vanskelig å snakke med. Han unngår alt som han merker blir diskusjoner.

Jeg vet ikke om jeg vil vite sannheten om den er slik jeg tror eller hva? Min eks kjæreste en gang i tiden var utro, dette gjorde fryktelig vondt og jeg sa til meg selv at dette skulle jeg aldri utsette meg selvfor igjen!

Men jeg har det jo utrolig bra, selv om jeg savner at han sier at han er glad i meg når vi legger oss( gjorde dette ganske tidlig i forholdet)

Han kysser meg hade når han reiser på jobb, og han koser med meg om morgenen(litt sånn nå og da).

Men jeg savner liksom den personen jeg falt for, som hadde masse energi skravlet hele tiden og var førtepus, jeg vet ikke hva jeg vil lengre! :sur:

Skrevet

Uff, det som sto i meldingene kan jo bortforklares. Men det er oppførselen hans her som jeg reagerer mest på! Virker jo nesten som om han er flau over deg siden han aldri vil dra på fester med deg eller vil være i et forhold på facebook.

I hvert fall når han vil dra på fester og sånt alene tenker jeg det er mistenksomt at han ikke vil være i et forhold på face.

Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Ts:

Jeg har ikke fått noe ordentlig svar av han.. Han mener vi krangler i fylla, men hvordan han kan si det uten at vi noen gang har vært på fest sammen!

Åja, så han tror bare at dere kommer til å krangle mens dere drikker? Har dere noen ganger hatt mindre diskusjoner eller vært uenige om saker når det har vært alkohol inne i bildet? Blir han veldig deffansiv når du forsøker å snakke med han om disse tingene?

Gjest anonymkvinne27
Skrevet

Jeg er veldig glad i samboeren min! Og vi har det veldig fint sammen, men han er vanskelig å snakke med. Han unngår alt som han merker blir diskusjoner.

Jeg vet ikke om jeg vil vite sannheten om den er slik jeg tror eller hva? Min eks kjæreste en gang i tiden var utro, dette gjorde fryktelig vondt og jeg sa til meg selv at dette skulle jeg aldri utsette meg selvfor igjen!

Men jeg har det jo utrolig bra, selv om jeg savner at han sier at han er glad i meg når vi legger oss( gjorde dette ganske tidlig i forholdet)

Han kysser meg hade når han reiser på jobb, og han koser med meg om morgenen(litt sånn nå og da).

Men jeg savner liksom den personen jeg falt for, som hadde masse energi skravlet hele tiden og var førtepus, jeg vet ikke hva jeg vil lengre! :sur:

Hvor lenge har dere vært sammen? Kan det være han kan ha begynt å savne singellivet gjerne? At det er derfor han gjerne virker litt kjøligere nå, sammenlignet med tidligere? Det blir jo bare spekulasjoner selvfølgelig, det er jo ikke sikkert han er utro eller driver med på med andre jenter bak ryggen din. Har det dukket opp andre problemer i livet hans i det siste? Noen andre ting du kan ha hørt om som kan ha påvirket han? Problemer med familie, jobb etc.? Mange blir gjerne kaldere i ett forhold, trekker seg litt unna dersom man har stress på andre kanter.

Jeg stusser allikvel over måten du beskriver at han oppfører seg på. Det høres ut som flere dårlige unskyldninger for ikke å ha deg med ut, dette skurrer litt for meg. Hvordan er kommunikasjonen mellom dere om andre ting? Ting som ikke har med forholdet deres å gjøre? Deler han andre ting med deg?

Klem fra meg :klemmer:

Skrevet

Helt klart så er det mystisk at han ikke vi ha deg med på fest, en eks av meg gjorde det og hevdet at det var fordi han mente at jeg ville kjede meg fordi jeg var veldig sjenert (kjente ikke hans venner), noe jeg ikke var enig i, så jeg dro samtidig på fest med mine venner. Når vi skulle møtes ute på byen så tok det lang tid før han møtte opp som avtalt, han var som regel 1-2 timer forsinket, og noen ganger så bare ignorerte han meg selv om vi hadde avtalt å møtes men ikke når. Så da fikk jeg ikke tak i han før neste dag og med unnskyldningen "jeg ble så full at jeg ikke klarte å håndtere mobilen, så jeg dro hjem" (eh kom seg hjem ja men å svare når jeg ringte var umulig??) Men siden det fortsatte og fortsatte å gjenta seg så ble jeg skeptisk, og jepp han var utro, med flere! Han lot meg se på mobilen og tenkte ikke på alle sms'ene som lå der.

Hvis du lar han se på din facebook så bør vel du få se på hans? Jeg vet om mange som er i et forhold som ikke har "i et forhold med..." på facebook, men de har heller ikke "singel" der. Har han "singel" som status der?

Anonym poster: 908c97e0d10ee73eb10a73ed80fa6cc9

Skrevet

TS her igjen:

Jeg mer eller mindre TVANG han i går til å sette seg i ett forhold på facebook, men det står bare "i ett forhold" ikke "med (mitt navn)" .. men jeg får ikke engang sitte ved siden av han når han er på facebook eller sender meld til noen selv om det er gutta han sender meld til! Vi er begge i slutten av 20 årene.

Han har fortsatt bilder av eksen sin på facebook noe som irriterer meg veldig, dette har jeg sagt før at jeg veldig gjerne vil at han skal fjerne.. da slettet han facebooken sin, men nå er han tilbake og det er bildene også!

Jeg føler at jeg gjør mye for samboeren min, han har alltid rene klær,middagen på bordet når han kommer hjem fra jobb, jeg lufter hundene, jeg vasker, rydder jeg handler mat men det han gjør er å takke for maten for å så spille tvspill!

Han koser ikke og klemmer ikke annet enn når vi legger oss og vil ha mere!

I dag var han snill og kjørte meg på jobb da jeg mistet toget, da jeg gikk ut av bilen kysset jeg han og sa, Elsker deg gutten min! vi sees etterpå! Ja- var det jeg fikk tilbake, mens han holdt begge hender på rattet og så rett frem!

Vi hadde det så bra før, vi kunne ta oss en kjøretur parkere bilen på en parkeringsplass og sitte i baksetet og skravle hele natta lang.. Jeg har laget en scrapbook med bilder av oss fra ferier og andre hendelser som da vi flyttet sammen, festen vi traff hverandre, bursdager osv, men han gidder ikke engang se inni den når jeg legger inn noe nytt!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal konfrontere han, jeg vil ikke gjøre det direkte som "VAR DU UTRO MOT MEG?" Men heller noe i den duren her "Savner du singel livet ?" Hva synes dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...