maiss Skrevet 11. november 2012 #1 Del Skrevet 11. november 2012 Lurer på hva som er de svake og sterke sidene ved skobutikken Sapatos? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 12. november 2012 #2 Del Skrevet 12. november 2012 det er veldig dårlig kvalitet og de er overpriset. Størelsen er liten, og jeg har ennå ikke funnet et par som jeg går til innkjøp av. Jeg er fagperson og jobbet i skobutikk i noen år, så jeg vet hva denne butikken selger på, og det er utvalg. Intet mere. Utvalg kan man trenge, så får man heller bare bytte sko i løpet av noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanc Skrevet 29. april 2013 #3 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg har hatt lang erfaring med Sapatos, har vært min favorittbutikk i mange år. De har god kvalitet, jeg har flere sko og støvletter som har holdt i mange år. Og for å ikke snakke om sålene - der må du prøve for å forstå... En annen kul ting; jeg har en klassisk brun veske jeg har hatt i mange år. I vinter kjøpte jeg meg brune boots, og der var brunfargen lik - så veske og boots matchet. Made me happy! På herresko har de også utrolig bra sko. Min mann har slitt ut flere sko derfra, og min svoger bruker de som arbeidssko (han er frisør) - så kan også anbefale det. (Ser også at de har blitt leverandør på uniformsko til Norwegian, ser også på det som et kvalitetsstempel...) Når det gjelder prisen synes jeg ikke det er noe å klage på. Prisen er ikke dyrere enn andre skokjeder - du må sammenligne med riktig type sko. Uttrykket "du får hva du betaler for" gjelder her også. Kvaliteten på skinnet og skoene ligger mye høyere enn prisen. Jeg jobber ikke i skobutikk og har "fagkompetanse", men har en stor lidenskap for sko og anser meg litt over gjennomsnittet glad i sko, så jeg har vel mer "forbrukerkompetanse". Min samling er alt fra "billige" sko til dyre designersko, men midt i mellom der er jeg utrolig glad i mine Sapatos sko, det er de som blir brukt mest... Nå gleder jeg meg bare til å få hus sommerens nye sko - har selvfølgelig sett meg ut et par favoritter fra Sapatos. Håper du prøver sko derfra - er overbevist om at du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå