Gå til innhold

låter/sanger til bryllupsfesten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal laste ned sanger til festen, men sliter med å finne ut hva vi vil ha. Noen som har tips å komme med, for eksempel noen låter/sanger som er et must å ha på deres fest! Jeg trenger tips til all slags musikk som kan være med å skape all slags stemning!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superduper romantiske "from this moment on" med Shania Twain! (Sukk)

Skrevet

det er vel den eneste sangen jeg er sikker på at skal med! For den skal synges som solosang av en venninne av meg!

Andre tips?

Skrevet

Åhhh.....dette er ikke lett altså........kom på noen i FARTEN, håper du skjønner hvilke jeg mener da jeg ikke er helt sikre på låtnavnene.....

Sweet sixteen

Mermaid-song (?), Cher

Bitterblue

Fame

Jailhouse rock

Tore Tang

Mysteriet deg

Div. Jahn Teigen

Div. Robbie Williams

Lykke til!

Søk på VG-lista. Der finner du mange tips, også tilbake i tid.

Skrevet

Hvilke aldersgrupper ønsker du å dekke da?

Greit å blande med litt eldre sanger og litt nye sanger.

Skrevet

Gjestene blir jo fra 20-årene og opp til 80, så jeg håper at alle kan få dekket "behovene sine". Ikke akkurat i samme sang, men at det blir blanding av gamle og nye sanger som de fleste kan kjenne seg igjen i. Vi skal ikke ha levende musikk på festen, men tenker å brenne selv og ha en som passer på musikken utover kvelden.

Skrevet

Noen av mine dansefavoritter:

It`s raining men

Girls just wanna have fun

I will survive

Skrevet

Hvor mye jeg enn hater å innrømme det :tunge1: , så slår svensktopper alltid an blant "foreldregenerasjonen". Det er ihvertfall min erfaring etter diverse brylluper, så vi tok med noen i vårt eget bryllup også.

Resultatet var fullt dansegulv :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...