Cill Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hva kan jeg gå med på mafia-festen? Har en paljettkjole i gull og svart, svarte pumps, svart lang kåpe. Trenger hjelp fort!!)
Gjest Tammie Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Er vel bare å være tacky? Stort hår, tung sminke, blingbling, pels en hatt kanskje, bukseseler, dress.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 TUNG sminke, og gjerne sånn holder til sigaretten, sånn fancy som damene da hadde, et rør som de putta sigaretten i og holdt mellom fingrene. Du trenger ikke å røyke Anonym poster: addccaacf59e78b850e5250d0d741502 1
Cill Skrevet 11. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2012 Ja, det funker nok:) men vil ikke bruke penger på noe nytt antrekk, har en helt svart kjole og en paljettkjole i gull og svart, tror dere jeg kan bruke paljettkjolen?
Gjest Tammie Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Du kan vel bruke hva du vil om du ikke går for klassisk mafiaantrekk..
Cill Skrevet 11. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2012 sant nok:) fant ei svart kåpe som kansje funker:)
Karmosin Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 Stort hår, masse bling og pels er moderne-tacky, er det forbudstidsmafia som er temaet er det flapperstil som gjelder, 20-talls-tacky. Paljettkjolen din er sikkert ypperlig. Det kan umulig være så nøye hvis den ikke er fullstendig flapper, vel? Bølger og fjær i håret hvis du får det til, tung øyesminke, massevis av rød leppestift. Lange sorte hansker hvis du har eller spanderer på deg et billig par. Strass var hipt da, men ikke i de blingmengdene man driver med nå til dags. Hvis det er nåtidsmafia som er temaet trenger du digert hår, altfor mye brunkrem og altfor rosa leppestift, pluss dyretrykk på minst en ting du har på deg.
metempsychosis Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Dette gir meg mafia assosiasjoner F/W 2013 kampanjen generelt kan være til inspirasjon: Galleri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå