Gjest Keljo Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 (endret) Vår mange emner her med samme tema så det er ikke behov for egen tråd om dette Endret 11. november 2012 av Keljo
Petalouda Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 skal du gifte deg i februar og så i august .. ? hvorfor det .. ?
Gjest Keljo Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 (endret) Redigert da jeg har fått svar på veldig mye av å lese andre tråder. Endret 11. november 2012 av Keljo
Gjest 2013 bryllup Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Du har absolutt ikke dårlig tid frem til august! Jeg bestile nettopp kjolen min, skal også gifte meg i august :D Har en bekjent som skal gifte seg i juni og skal begynne å se på kjoler i januar, det vil jeg si er dårlig tid. Fra salong har noen kjoler 6 måneders bestillingstid, men det finnes jo også mange fine kjoler på finn.no. Angående sted tror jeg heller ikke det er noe problem 8 måneder før, dersom dere ikke vil ha noe som er veldig populært da. Det er ikke vanlig å sende ut innbydelsene så lenge før som du seier at du tenker, jeg sender dem nok ikke ut før i mars/april. Men fortell de dere har tenkt å invitere om datoen og at en invitasjon kommer, så setter de den nok av
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Jeg skal gifte meg i september og nesten alt er fullbooket i Oslo som har plass til ca 70. Prøvde å bytte dato for å få den fotografen vi vil ha, men ser umulig ut. Anonym poster: b43be5c8073b67d37926fe8f13d96095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå