Gå til innhold

Drikkeflaske som ikke lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen vannflasker som ikke lekker hvis man har de i en bag/sekk? Helst ikke brusflaske/imsdal-flaske.

Har lurt litt på den til camelbak, men er den helt tett?

Anonym poster: fb5e14f0319376142d0f6120efccdf1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, camelback er IKKE tett, venninna mi har hatt to camelback, og begge har vært smålekke. Vi er på jakt etter tett flaske :)

Anonym poster: aff939ea7e82dbeab5bf1e83564c89d2

Skrevet

Contigo flasker er helt tette, de eneste jeg kan sende med min datter i skolesekken. Fins i flere størrelser, og selges bl.a på xxl.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ørten forskjellige camelbak-modeller, så å avfeie alle modeller fordi en du kjenner har opplevd en som er lekk er jo litt rart.

Selv bruker jeg bare Camelbak Podium og er svært fornøyd. Har aldri opplevd at de lekker så lenge jeg har skrudd toppen ordentlig på. Den har også låsefunksjon.

Jeg har 5 flasker og har ikke hatt problemer med noen.

Skrevet

Det er jo ørten forskjellige camelbak-modeller, så å avfeie alle modeller fordi en du kjenner har opplevd en som er lekk er jo litt rart.

Selv bruker jeg bare Camelbak Podium og er svært fornøyd. Har aldri opplevd at de lekker så lenge jeg har skrudd toppen ordentlig på. Den har også låsefunksjon.

Jeg har 5 flasker og har ikke hatt problemer med noen.

Det er ikke den du linker til, men de hadde sånn litt rar topp, og de lakk uansett hvordan en skrudde de igjen.

Den du anbefaler kjøpte jeg nå på ebay i julegave til henne ;)

Skrevet

Jeg tenkte i utgangspunktet på disse: http://shop.camelbak..._c_2010_cl_2490

Men om de lekker må jeg prøve å finne noe annet. Den camelbak podium, selger de den i noen norske butikker?

Ja, det er den som venninna mi hadde som lakk konstant.

Skrevet

Jeg pleier å bruke shakere, det funker veldig fint :) Lekker de er det jeg selv som ikke har skrudd på lokket riktig/godt nok..

Skrevet

Som noen andre her sier: Contigo :) Veldig fornøyd med min, har ikke lekt en skvett :)

Anonym poster: ee8f499108991f5116a644c7d5fc8590

Skrevet

Jeg tenkte i utgangspunktet på disse: http://shop.camelbak..._c_2010_cl_2490

Men om de lekker må jeg prøve å finne noe annet. Den camelbak podium, selger de den i noen norske butikker?

Tror de har den på g-max. Jeg bestilte på nettet fra her: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=89934

ser de har tilbud nå.

Skrevet

Litt off topic. De der contigo, camelbak, eller hvilket som helst merke, der du må suge opp drikken, er ikke det litt ekkelt? Blir jo for gris og slev når en er sliten. For ikke å snakke om ubåter hvis man spiser samtidig.

Jeg har holdt meg til spruteflasker av den grunn. Mulig det er helt ubegrunnet.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Camelbak drikkeflaske BetterBottle, for ett par uker siden, kjempe fornøyd! Ikke lekket noe til nå, og jeg har den alltid i veska. :-)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Camelbak drikkeflaske BetterBottle, for ett par uker siden, kjempe fornøyd! Ikke lekket noe til nå, og jeg har den alltid i veska. :-)

Jeg tar det tilbake. Etter at jeg skrev det i går, så har den lekket SINNSYKT. Burde aldri ha åpna kjeften, lakk ikke tidligere.. Damn it. :glare:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...