Gå til innhold

Sushi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Hva anbefaler dere av sushiresturanter i Oslo. Jeg har vært en god del på East, men har fått anbefalt Helt rått. Har noen vært der. Er det noen andre resturanter som kan anbefales? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiste sushi med en veninne av meg. Hun er veldig glad i sushi, og mente også at nam Kang var bra. Vi spiste på et bittelite og veldig sjarmerende sted i Pilestredet. Var bare noen få sitteplasser men mest take away.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Matahari offline

Jeg foretrekker Alex Sushi. Nodee på Majorstuen har også fått gode anbefalinger, men her har jeg aldri vært.

House of Sushi er den desidert verste kjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du dit Care? Vi har bestilt bord der i helgen (tror det var Nam Kang det het... ligger i nærheten av Arakataka??!)..!, så om du skal dit før det, så kanskje jeg kan få høre om det var bra??? :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du dit Care? Vi har bestilt bord der i helgen (tror det var Nam Kang det het... ligger i nærheten av Arakataka??!)..!, så om du skal dit før det, så kanskje jeg kan få høre om det var bra??? :P

Dina

Nå har vi vært å spist. Men vi snudde faktisk rett foran døren til Nam Kang. Det tiltok oss ærlig talt ikke. Pjuskete sted og stor tung dør møtte oss etter at vi hadde strebet opp en lang trapp. Vi snudde jeg og venninnen min, vi gikk helt ned til Tordenskenskiold gate og skulle på East. Men East var erstattet av en annen japansk resturant. Husker ikke hva den het, men det kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...