AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg har naturlig krøllete/ bølgete hår. Jeg pleier å rette det, men problemet er at det etter en liten stund begynner å vippe seg, og ikke holder seg rett over lengre tid. Bruker ghd rettetang også. Om jeg bruker laaang tid på å rette det, dvs 30 min ++ så holder det seg fint, men det er ikke noe jeg vil bruke tid på hver eneste dag. Har hår ned til puppene, lett hakket opp. Noen tips? Anonym poster: 32bb44c7dfbce483ce3f1b35119e651a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #2 Del Skrevet 11. november 2012 Det finnes vel noen leave in produkter som has i fuktig hår som skal være med å 'forme' håret i den fasongen man styler det. Jeg venter selv på KMS hot flex creme som jeg har bestillt, som visstnok skal være god for dette, men i mitt tilfelle vil jeg ha noe i som holder krøllene jeg lager - siden håret mitt er helt rett. Men jeg har jo ikke fått testet den ut ennå så vil ikke anbefale noe jeg ikke VET fungerer Anonym poster: 8ced6e1c42893adcb2c099f277703fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå