Gå til innhold

Den store tråden om RØDE FLAGG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi poste våre røde flagg hos det annet kjønn og våre erfaringer med dem :)

Mine topp 4 (kommer mer etterhvert):

1. Han "utelot" å fortelle meg om siste eksen når vi begynte å date. Jeg fant ut etter 15 måneder sammen at hun eksisterte og at de hadde vært sammen i en god del år (ca. 6) - en periode han tidligere kalte sine single år :) Hvordan fant jeg det ut? Fordi de holdt på å ligge sammen innimellom fortsatt, når jeg var utenbys. Alt av hemmeligheter om ekser er for meg heretter STORE RØDE FLAGG.

2. Å stå grusomt fast på sine meninger og stahet- fordi det som først fortonte seg som sterke meninger om ting, til slutt viser seg å være en total mangel på empati og evnen til å se saken fra andre vinkler. Jeg respekterte personen veldig i begynnelsen, ikke minst fordi det var flott med en mann som hadde meninger om ting, men denne beundringen bleknet raskt når jeg (og andre) ble overkjørt av hans til tider dårlig begrunnede argumenter.

3. Løgn - Har lært meg til at det ikke finnes røyk uten ild. Hvis en mann blir tatt i å lyge vil jeg veldig gjerne vite hvorfor, og hvis det ikke er en bagatell og et engangstilfelle, er det over og ut.

4. Han avviser deg når du ikke er på ditt beste - Ja, det kan hende oss alle. Vi kan ha en dårlig dag, vi kan føle oss uelsket, vi kan ha et ekstra behov for oppmerksomhet. Alt med måte, men dersom du opplever at han skyver deg unna og åpenlyst avviser deg når du ikke har en god dag eller trenger noe fra ham, da har du et problem. Alle burde være i stand til å gi en klem til den personen de elsker. Hvis vi ikke kan gå til våre partnere som står oss nærmest, hvem skal vi gå til da?

5. Menn som har hatt flere jenter som kjærester, uten at jentene visste om det - Det var den filmen som het boeing boeing ...... :)

beklager men igjen en dårlig erfaring, Menn som har vært rundbrennere og likt å ha 4 kjærester samtidig, vil ikke slutte med det første. Jeg var heldig å bare dele ham med en annen :) Yeah lucky me ;)

Hva er deres røde flagg?

Anonym poster: 4dc327cb24ee69f450c5a5495b521d89

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jente som plutselig forandrer seg og blir som deg, kan fort forandre seg igjen og bli som en annen. Mao, er hun for lik deg, er det også et faresignal fordi det sannsynligvis ikke er ekte.

Skrevet

Røde flagg som i at når man dater noen, så dukker det gjerne opp "røde flagg" (tatt fra red flags på engelsk, som varsler fare". Ofte velger vi å ignorere disse røde flaggene fordi vi er blindet av forelskelse/potensialet til den vi dater :)

Anonym poster: 4dc327cb24ee69f450c5a5495b521d89

Skrevet

LØGN - helt klart. Synes det er respektløst. Tar han meg for å være en idiot? Det samme gjelder å la være å fortelle hele sannheten. Lyger man om små ting, lyger man om store ting - og noen gjøre det altfor overbevisende. HUFF!

Vil ikke binde seg - da har han mest sannsynlig et annet alternativ som han har mer lyst på enn deg.

Da er det best å bare kaste seg av toget med en gang!

• Liker 2
Skrevet

Bor fortsatt hjemme.

Anonym poster: 9667205c9bbe9bcbc5f91cea2bbade59

Skrevet

Sier "Jeg elsker deg" for tidlig i forholdet.

Skrevet

- Golddiggertendenser

- For pågående i betydningen av å sende ørten tekstmeldinger i timen og lure på hvorfor jeg ikke svarer

- Om jeg får vite at hun driver på med flere på en gang. Jeg syntes dette er utrolig nedlatende og respektløst, og vil ikke på noen måte godta det.

- Tegn på at hun bruker dop. Jeg kunne kanskje levd med at hun tok seg en joint i ny og ne, men aldri en fast røyker eller signaler om at hun bruker tyngre narkotiske stoffer.

- At det hele skal planlegges i form av når vi skal flytte sammen, når vi skal ha barn osv. Dette dreper følelsene og gjør det bare til en praktisk greie jeg ikke er interessert i.

- Liten interesse i dialog og diskusjon

Sikkert flere, men det er de jeg kommer på i farta :)

• Liker 1
Skrevet

Må si meg enig i innlegget over - HOLDE PÅ MED FLERE PÅ EN GANG. Helt på trynet spør du meg. Og veldig respektløst. Særlig når man har truffet en person mer enn bare et par ganger liksom.

Skrevet

1. De som fremdeles har sin mor til å vaske klærne sine og leiligheten sin. Erfarte da at han etter vi flyttet sammen mente at dette nå var mitt ansvar..

2. De som ALLTID har rett og elsker å fortelle deg om når du har tatt feil..

3. Løgnere :frustrert:

4. De som drikker for mye.

5. De som vil låne penger av deg men som alltid har unnskyldninger for å ikke betale deg tilbake, men som har råd til røyk, øl og annet dill.

6. De som sier de elsker deg etter 3 møter. :sjokkert:

7. De som sier de skal ta vare på deg og dine barn etter 1 møte. :hakeslepp:

Har lært mye gjennom mine 20+ år på markedet :Nikke: .

• Liker 2
Skrevet

- snakke om eksen sin, gjerne nedlatende (uten at man har en god grunn til å i det hele tatt dra inn ekskjærester i samtaleemnet) Det er det største røde flagget i boken min.

- alltid setter seg selv i fokus i ethvert samtaleemne - styr unna. Dette er ikke gode venner engang, let alone dating/kjæreestemateriale.

- gjerne når du selv tar opp noe så tar det ikke lang tid før de switcher over på et samtaleemne som omhandler dem istedet

- ber deg ut men ikke er villig på å spandere, aka gjerrigknarktendenser (ikke misforstå - jeg synes det er helt greit å splitte regningen i to, og det er egentlig slik jeg foretrekker det, men hvis man er den som ber en person ut den aller første gangen så kan man i det minste være villig til å spandere, så lenge det ikke er svindyrt. Chivalry, folkens.)

-

Anonym poster: 786a79c201f127656aeb469de3a725c8

Skrevet

Løgnere lyver mer enn man tror, og man vet ikke hva av dets om sies som er sant.

Tidligere rundbrennere kommer ikke til å slutte.

Anonym poster: 84568666cefbef16d2df8b6d64100deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...