Wanita Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Gutten min har ytret ønske om musikk på rommet, så nå har han fått låne seg opp vår (iphone 4 og tidligere modeller). Men han er bare 4 år og jeg ser for meg at denne typen ikke holder da iphonen står bare i selve "ladedelen", ikke støtter seg inntil selve høytalerdelen, dytter han hardt nok vil nok kontakten bli ødelagt etterhvert. Vi har en iphone 3g som han kan låne så mye han bare vil. Men tenker at han kanskje må ha noe eget etterhvert? Tenkte på i forhold til å ha en spillmaskin også. Å kjøpe ds, psp og alle disse andre håndholdte kanskje ikke er nødvendig om man da kjøper et appleprodukt. Men nå kommer jo iphone 5 og ipad mini med ny ladekontakt, så det er kanskje lurt å tenke på det også? Så hva kan være lurt å velge, og soldig nok til et barn på 4-5år?
Gjest Maneater? Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Tenker du å kjøpe en iphone til barnet ditt for at han skal høre på musikk? Håper jeg misforstod hele innlegget ditt, isåfall.
Wanita Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 Ikke bare til musikk. Men til musikk og spill. I stedet for å kjøpe f.eks. ds og en musikkdings så kan man kjøpe et appleprodukt f.eks. Men dette appleproduktet må jo kunne kombineres med noen høytalere. Dette er jo dyre saker så jeg må være sikker før jeg har tenkt å kjøpe noe som helst. Har ikke planer om å kjøpe det NÅ, men tenke på hva som kan være lurt. Med et appleprodukt vil han jo kunne ha musikk, film, spill, youtube, kamera o.s.v. i stedet for å kjøpe mange forskjellige dingser. (ikke at han har så voldsomt behov for alle disse tingene enda, men han bruker stadig våre telefoner til slikt) Men jeg tror nok ikke iphone er så aktuelt å kjøpe til han, de er jo kjempedyre, men en ipod touch f.eks. kan man jo klare å kjøpe (selv om jeg syns dette også er dyrt)
Wanita Skrevet 13. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2012 Hva har andre til barna sine tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå