Hildrandedu Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Ønsker å kutte ned på brødspisingen, men vet ikke helt hva jeg skal spise i stedet. Det må være noe som fungerer over tid og som smaker godt. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Jeg spiser omtrent ikke brød lenger, men spiser dog knekkebrød en gang i ny og ne. Ellers har jeg byttet ut de typiske brødmåltidene med omelett/eggerøre/kokte egg, salat, nøtter, skyr, vaniljekesam med bær o.l. Trodde det skulle bli tungvint og kjedelig, men har foreløpig kun merket gode bivirkninger av å kutte ned på brødet. Anonym poster: 52dc89d553cfa9533aa46273ff549154 2
Gjest *Maja* Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Ryvita Rug knekkebrød er gode Er så og si eneste "korn" maten jeg spiser. Ellers blir det mye frukt, egg, nøtter, fisk, grønnsaker etc.
Zakuro Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Tok meg over et år å vende meg av med å spise brød:P Så nå spiser jeg noe knekkebrød, fruktsalat, yoghurt og kesam, egg, salater, nøtter, noen ganger wraps med salat:)
belle_ Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Kan faktisk ikke huske sist jeg spiste brød. Hos meg går det i havrergøt etter havreproteinshake til frokost. Så spiser jeg enten omelett med masse innhold, grønnsaker, ost og skinke inni, eller speltlomper med masse fyll eller cottage cheese med syltetøy uten sukker. Mellommåltider blir en skyr eller frukt o.l. Kan også spise salat til lunsj eller middagsrester. Man blir fort vant til det i grunn. Er ikke sånn at jeg ikke kan spise brød, men har ikke behov for det
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Spørsmålet er vel hvorfor du ikke vil spise brød. Er det korn du vil styre unna? For ellers er jo alternativer som havregryn, musli, knekkebrød og slikt utelukket. Hvilke måltider er det du vil erstatte? Er det til frokost/lunsj/kvelds? Er du ute etter mat du kan ta med deg på jobb? Eller hva? Jeg spiser sjelden brød. Jeg spiser salat med kyllingfilet og mye grønnsaker til lunsj. Til kvelds blir det gjerne havregrøt, og/eller cottage cheese/mager kesam med frukt/bær. Anonym poster: 70975edc284782e04532b30001c6bde0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå