Sophie-Ann Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 En fyr tok kontakt med meg på Sukker i går, veldig bra profilbilde samt at meldingen var veldig hyggelig. Vi endte opp med snakke en stund, før vi gikk over på FB. Der chattet vi i timesvis, før vi ble enige om å snakke litt på telefon. Vi snakket sammen i en time og det var veldig hyggelig! Men han virker alt for god til å være sann, så jeg har bestemt meg for å undersøke saken litt...er dette dårlig gjort? Eller skal jeg bare se hva som skjer fremover? Noen flere som har opplevd det samme og det har vist seg å faktisk være sant?? Jeg blir så skeptisk....
Nettinettet Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Det er absolutt ikke dårlig gjort å sjekke ting rundt han litt. Erfaringen er at mange sier ting de vet andre vil høre, at de har en unik evne til å virke perfekte og at man pynter på sannheten for å nå den ultimate tiltrekningen fra den man liker. Undersøk og ikke vær naiv, men la følelsene og tankene de få leke seg litt også. For hvis han faktisk ER perfekt så er det dumt å kaste det bort fordi du ikke gir han den samme følelsen fordi du holder igjen. 5
Envy Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg er ville sannsynligvis tenkt med det samme at dette kommer til å gå ad dundas, like greit å avslutt før det begynner. Ting som er for godt til å være sant i starten, er som regel nettopp det, og man sitter igjen med hjertesmerte når mannen har fått tvinnet deg rundt lillefingeret og oppnådd det han ville, for så å stikke av ved bruk av ignoranse. Endret 11. november 2012 av Envy 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Nei, jeg ville ikke vært skeptisk og sjekket, for da tror jeg magien ville forsvunnet litt... Hva i all verden skulle du ha å tape på å møte denne mannen, og se hvordan det blir? Du gir jo ikke bort hjertet på første date. Anonym poster: 62310954b8e11e32176eaaa4eff51c59 3
Nettinettet Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Jeg er ville sannsynligvis tenkt med det samme at dette kommer til å gå ad dundas, like greit å avslutt før det begynner. Ting som er for godt til å være sant i starten, er som regel nettopp det, og man sitter igjen med hjertesmerte når mannen har fått tvinnet deg rundt lillefingeret og oppnådd det han ville, for så å stikke av ved bruk av ignoranse. Ja for da finner man jo virkelig ekte kjærlighet, når man dumper alle man får gode følelser for!!! 5
Envy Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Ja for da finner man jo virkelig ekte kjærlighet, når man dumper alle man får gode følelser for!!! Brent barn og alt det der..
Gjest Summers Skrevet 11. november 2012 #7 Skrevet 11. november 2012 Hvordan var han for god til å være sann?
Nettinettet Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Brent barn og alt det der.. Ja, her og!! Men jeg gir ikke opp troen.. Har det faktisk som TS akkuratt nå selv.. og enda sterkere.. men hvis jeg ikke tror på ekte kjærlighet og det å finne en som faktisk er min sjelevenn så blir aldri livet mitt helt helt.. Det kan bare skje to ting når man treffer noen som man passer PERFEKT med før man har truffet hverandre.. Man får en fantastisk kjærlighet, eller man blir skuffet og lei.. Jeg tar gjerne noen flere skuffelser hvis premien til slutt blir en fantastisk kjærlighet 4
Gjest Katten. Skrevet 11. november 2012 #9 Skrevet 11. november 2012 Så fantastisk sjarmerende. Du finner en fyr fantastisk, ergo må han lyve, så dermed setter du i gang undersøkelser. 11
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #10 Skrevet 11. november 2012 Jeg hadde uansett undersøkt litt, men ikke fordi jeg ikke trodde på mannen, men for å for litt bakgrunnsinformasjon. Hadde jeg møtt en sånn mann så hadde jeg smilt, kjent på kriblingen og møtt ham. Aldri i verden om jeg hadde latt mistro ødlegge noe som kan bli noe fint. Anonym poster: 080ba2ec5f68cf3397d243642ecd7fbd 2
Gjest Vampen Skrevet 11. november 2012 #11 Skrevet 11. november 2012 Heh, jeg skal ALDRI date igjen.. Jeg synes ikke det er greit å "undersøke" på den måten i det hele tatt. 5
-Ishtar- Skrevet 11. november 2012 #12 Skrevet 11. november 2012 Jeg ville kanskje heller tatt alt helt kuli .... en god stund fremover. Mulig jeg overanalyserer, men jeg får litt inntrykket av at du legger alle eggene i en kurv. Kan du ikke bare ta ting rolig og bruke tiden godt fremover, samtidig som du gjerne er åpen for å date andre? Og ikke ha sex før dere er blitt godt kjent og du føler at du kan stole på ham. Vi har ikke så mye annet å gjøre enn å stole på noen såvidt de fortjener det og frem til det motsatte er bevist. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #13 Skrevet 11. november 2012 Jeg sjekka nå min nåværende samboer uten at jeg egentlig hadde noen spesiell grunn til det. Kanskje en motvillighet til å være naiv? Vet ikke, men jeg sjekka at han jobbet der han faktisk jobbet, at han kom fra der han sa han kom fra og fant foreldrene hans, sjekket skattelister osv. Alt var jo offentlig informasjon så gjorde jo sånn sett ikke noe ulovlig, men det moralske kan kanskje diskuteres. Sa med ham i ettertid at jeg hadde gjort dette, og at jeg ikke hadde noen spesiell grunn til det, men han lo bare så han tok det jo fint:) Anonym poster: b486120796f9194fef554802b8e05762 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #14 Skrevet 11. november 2012 Hva legger du i å undersøke saken? Anonym poster: 8344ad09438e9747daac08e72227cbe5 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #15 Skrevet 11. november 2012 Hva er det som gjør at du tror han er for god til å være sann? "Skryter" han? Virker det som dere passer godt sammen? Smigrer han deg, virker det som han lyver? Jeg ble kontaktet av en kjekk fyr med super jobb og utdanning, hyggelig var han også definitivt - og alt stemte med virkeligheten. Men vi hadde omtrent null kjemi Jeg synes det er greit nok å google folk, men lar være å sjekke skattelista. Tror dessuten også at det er mulig å møte noen som er "for god til å være sann" - fordi en passer så godt sammen, ikke fordi han er perfekt og feilfri Er litt der nå selv, han føler det samme - da vi skrev med hverandre før vi møttes var jeg langt fra sikker på at det kunne bli noe, men vi funker skikkelig bra sammen. Felles humor, mye av det samme lynnet, felles smak og verdier... vi forstår hverandre ganske intuitivt. Skulle vi listet opp ytre ting er ingen av oss perfekte i det hele tatt, samtidig som vi er ressurssterke og forholdsvis optimistiske av natur. Anonym poster: fa98cfdf27878e418f96df956b213920 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #16 Skrevet 11. november 2012 Jeg er ville sannsynligvis tenkt med det samme at dette kommer til å gå ad dundas, like greit å avslutt før det begynner. Ting som er for godt til å være sant i starten, er som regel nettopp det, og man sitter igjen med hjertesmerte når mannen har fått tvinnet deg rundt lillefingeret og oppnådd det han ville, for så å stikke av ved bruk av ignoranse. Du trenger vel ikke lesse din negative baggasje og forventninger over på andre for det. Anonym poster: 62310954b8e11e32176eaaa4eff51c59 4
Envy Skrevet 11. november 2012 #17 Skrevet 11. november 2012 Du trenger vel ikke lesse din negative baggasje og forventninger over på andre for det. Anonym poster: 62310954b8e11e32176eaaa4eff51c59 TS skriver det jo selv i overskriften, for godt til å være sant. Er det bedre å sitte å oppmuntre henne til o ta imot skuffelsene med åpne hender? Det er like stor (om ikke større) sjans for at det går som jeg forespeiler, som at det går bra. Se ting fra begge sider og være realistisk er viktig. 1
Katana Skrevet 11. november 2012 #18 Skrevet 11. november 2012 Det er ikke noe galt i å sjekke litt omkring en person, det tror jeg de fleste gjør. Du vil gjerne vite at personen er den h-n utgir seg for når du møter h-n på den måten. Men jeg synes det er galt i utgangspunktet å gå ut fra at alt er for godt til å være sant. Vi har alle våre feil, og det har garantert fyren ts er i kontakt med også. Det gjør ham ikke mindre "perfekt". Det er like perfekt om dere ganske enkelt passer godt sammen, til tross for de svakheter og feil dere måtte ha. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. november 2012 #19 Skrevet 11. november 2012 Så fantastisk sjarmerende. Du finner en fyr fantastisk, ergo må han lyve, så dermed setter du i gang undersøkelser. Vel, Katten. I alle tilfeller jeg har følt at det har vært for godt til å være sant, har det vært det. Det samme sier veldig mange andre også, så da skader det ikke å sjekke. Nå hadde jeg møtt han et par ganger før jeg så ugler i mosen da..
kubrak Skrevet 11. november 2012 #20 Skrevet 11. november 2012 jeg tror man lett kunne lagd en såpeopera, noe ala home and away, utav kg-tråder 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå