AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hei. dere kommer sikkert til å si: det vet jo ikke vi her på kg, det må du spørre han om. ja jeg vet det å jeg skal det, må bare kvinne meg opp først.. tingen er... for en god stund tilbake så traff jeg en fyr på en fest, også begynte vi å prate litt osv åsså blei det en del fylleklining... å det var det...å jeg har jo klint med noen på fylla før å ikke tenkt på det eller han etterpå..men det var anderledes med han her...jeg fikk han ikke ut av hodet..å det er noen måneder sia dette skjedde..jeg klarte ikke og glemme det smilet hans! så plutselig traff jeg han på fest hos besteveninna mi...de kjente hverandre uten at noen av oss visste det.. men jeg snakket ikke med han den kvelden..jeg ble bare helt stum.. også fant jeg ut at han jobber samme plass som min besteveninne.. så tenkte jeg yes..nå har jeg sjansen til å bli kjent med han. å det rare er at han er 3 år yngre enn meg..han er 19 å jeg er 22..jeg pleier ikke falle for gutter på den aldren.. men så la jeg han etterhvert til på facebook. vi prata der bitte grann bare om helt vanlige ting. MEN i går traff jeg han på fest igjen sammen med besteveninna mi.. så jeg fikk prata med han veldig masse, det var utrolig koselig å jeg var jo bare helt i himmelen.. så ble jeg med han hjem på narchspiel...og han kyssa meg masse og vi endte med å ha sex..å det var fantastisk, og jeg lå i armen hans etterpå også sovna vi..åsså når vi våkna i dag så lå vi i senga en stund å småprata littegrann før han kjørte meg hjem. men jeg tenker at hvis han hadde vært interessert i meg(i mer enn sex) så hadde han vel holdt rundt meg på morgenen? gitt meg en klem, eller kyssa meg eller noe? fikk ikke no når jeg gikk hjem heller. men samtidig vet jeg at han er litt småsjenert..men alikevel det var akkurat som at det lyste av han at han ville bare ha sex og at vi kunne være venner etterpå liksom. å som sagt jeg vet at det er kun han som kan svare på det men jeg bare lurer på om dere tror at det er helt døfødt eller om det kan være at han faktisk er interessert men bare litt sjenert og vet ikke helt åssen han skal gå fram? setter pris på svar! Anonym poster: 60d2e881fae99f7d08be94af5a3adc3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 dytt.... Anonym poster: 60d2e881fae99f7d08be94af5a3adc3c
Gjest Carousel Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Han liker deg tydeligvis - på en eller annen måte, han tenner jo på deg. Om han kan få følelser for deg, det er vanskelig å si.. Jeg ville ha ventet med å spørre. Forsøk å la han bli litt bedre kjent med deg først Utnytt venninnen din for alt det er verdt!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Klassisk at jenta har onenightstands fordi hun er interessert i noe mer. Jeg ville ikke hatt for store forhåpninger, TS ;S Anonym poster: 436801e3346886ea26f3e821cae3d663
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Han liker deg tydeligvis - på en eller annen måte, han tenner jo på deg. Om han kan få følelser for deg, det er vanskelig å si.. Jeg ville ha ventet med å spørre. Forsøk å la han bli litt bedre kjent med deg først Utnytt venninnen din for alt det er verdt! han henger ikke noe sammen med veninnen min utenom når de er på jobb eller på fest egentlig. men jeg vet lissom ikke om jeg skal spørre om vi skal finne på noe en dag eller ikke.. det blir så kleint for det blir sånn pinlig stillhet da tror jeg for vi begge er sjenerte. åsså er jeg redd at han sier ja til å finne på noe bare for å være høflig :S TS. Anonym poster: 60d2e881fae99f7d08be94af5a3adc3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Klassisk at jenta har onenightstands fordi hun er interessert i noe mer. Jeg ville ikke hatt for store forhåpninger, TS ;S Anonym poster: 436801e3346886ea26f3e821cae3d663 gjorde det jo ikke FORDI jeg var interessert i noe mer....det var jo ikke akkurat planlagt. jeg hadde nok gjort det uansett for det var verd d:P har ikke store forhåpninger.. får se hva som skjer.. Anonym poster: 60d2e881fae99f7d08be94af5a3adc3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå