AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Det er mange gutter(og en del jenter) som er veldig vanskelige å kommunisere med over tekst. Jeg har aldri skjønt det, selv om det er lenge siden jeg har direkte reagert på det. Jeg bare stusser over det, hver gang jeg kommer over en sånn person. Akkurat nå er det snakk om en mann som jeg har veldig god kjemi med face to face, men når vi snakkes med tekst, så blir jeg nesten alltid usikker, for det er så merkelig. Han er litt kort og jeg kjenner han ikke igjen fra hvordan han er på ekte. Når vi møtes derimot, så blir all denne tvilen borte. Hvorfor er det mange som er sånn? Hva gjør at dere er korte/rare? Anonym poster: f770f054442818933a9cb90f8e1360f0
Envy Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Vet ikke. Har lurt litt på dette selv. Tror det er mange som er litt "ukomfortable" med virtuell kommunikasjon, tar det lite seriøst, tenker ikke over hvem de snakker med osv. Tror ikke man skal henge seg så mye opp i det, og heller gå ut ifra hvordan ting er når man faktisk møtes. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 ...og min erfaring er at en ikke skal tro at bare en blir sammen med denne typen, så blir meldingene bedre og mere utfyllende. Det blir de ikke.
Blackpuma Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg har heldigvis lite behov for virtuell kommunikasjon så lenge jeg er trygg på personen, så det gjør heldigvis lite. Jeg bare stusser litt på det, for det er så tydelig på enkelte mennesker at de nesten er to forskjellige personer på internett/sms og i virkeligheten. Denne mannen er supersosial og snakker masse, på sms/face så svarer han gjerne kort og det blir ikke noe samtale ut av det. hehe, der ble jeg ikke anonym. ikke at det gjør så mye altså, men ja. Endret 11. november 2012 av Blackpuma
Envy Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Jeg har heldigvis lite behov for virtuell kommunikasjon så lenge jeg er trygg på personen, så det gjør heldigvis lite. Jeg bare stusser litt på det, for det er så tydelig på enkelte mennesker at de nesten er to forskjellige personer på internett/sms og i virkeligheten. Denne mannen er supersosial og snakker masse, på sms/face så svarer han gjerne kort og det blir ikke noe samtale ut av det. hehe, der ble jeg ikke anonym. ikke at det gjør så mye altså, men ja. Så hopp over å ha noe særlig skriftlig kommunikasjon da? Ring ham om dere skal snakke om noe/avtale noe osv?
Blackpuma Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Så hopp over å ha noe særlig skriftlig kommunikasjon da? Ring ham om dere skal snakke om noe/avtale noe osv? Det er det jeg har endt opp med å gjøre, eller å rett og slett minne meg selv på at det ikke betyr noenting når jeg spør han om noe på sms/facebookchat og får litt rare svar. Så det er ikke noe problem, men jeg stusser. Ikke som i bekymring, men bare undring.
Nettinettet Skrevet 11. november 2012 #7 Skrevet 11. november 2012 Folk er forskjellige og er komfertable med forskjellige ting. Jeg ville satt pris på han som han er og ikke hengt meg opp i detaljene. Bruk telefonen til samtaler istedenfor
Envy Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Det er det jeg har endt opp med å gjøre, eller å rett og slett minne meg selv på at det ikke betyr noenting når jeg spør han om noe på sms/facebookchat og får litt rare svar. Så det er ikke noe problem, men jeg stusser. Ikke som i bekymring, men bare undring. Ja, skjønner. Man kan undre så mye man vil, folk er rare
Blackpuma Skrevet 11. november 2012 #9 Skrevet 11. november 2012 Jeg setter veldig pris på han, men det tok litt tid før jeg skjønte at det var sånn han var. Nå som jeg vet det, så gjør det ingenting. Jeg er ikke så glad i å chatte/sende sms hele tiden heller, så det passer meg veldig bra. Jeg er syk, så noe må jeg bruke søndagen min på. Konkluderer med at folk er forskjellige, og det er fint. Så kan andre komme med innspill om de føler de har noe lurt å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå