Gå til innhold

vil ikke ha meg fordi jeg ikke har status

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg snart får meg type, men det ser ut som han er i sterk tvil om jeg er verdt det. Var hos ham og spurte om å få låne pcen for å sjekke mailen, og der hadde han facebook oppe. Jeg så på chatten at han skrev med en kompis, om meg, og de siste linjene var "hun AA er jo ei skikkelig kul og flott jente da" :) skrevet av kompisen. Jeg ble fyllt med glede og spenning, og ville lese hva mer de hadde sagt om meg.

Det skulle jeg faen ikke gjort vet du, for der starter samtalen med at kjæresten er glad for å ha møtt meg, synes jeg er bra og flott jente, men at jeg "bare er på arbeidsavklaringspenger med en usikker fremtid, og det plager ham". Videre skriver han at han selv, som er jobbledig og søker etter jobb, har større ambisjoner i livet enn meg som er på AAP. Han skriver at han passet bedre sammen med eksen som er advokat osv.

Jeg orka ikke å lese resten av samtalen, faktisk bare unnskyldte jeg meg og gikk derfra og hjem til meg selv for å grine som bare faen.

Som om det er min ambisjon å gå på AAP... Jeg hadde en skikkelig fin jobb tidligere som jeg trivdes i som bare det, men ble tvunget til å slutte i fordi den fysiske helsen min ikke tillot meg å jobbe i videre, uansett hvor mye lyst og vilje jeg hadde.

NAV vil at jeg skal omskoleres når jeg har gjennomgått nødvendig behandling og kanskje operasjoner, men det er et stykke frem i tid.

Nå skjønner jeg hvorfor han har holdt litt igjen, trodde det var fordi han var litt redd for å binde seg eller usikker eller noe, men nå ser det ut som fordi statusen min ikke er god nok for ham.

Alle vennene og venninnene hans har visst gode og fine jobber, gode utdannelser, egne firmaer osv osv..

Trodde ikke det betydde så mye jeg..

Anonym poster: 373308190b3827c33d994c9712eba48d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jobber jo ikke selv og bør tenke på sin egen status.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, enkelte er jo mer opptatt av status enn andre er desverre. Ville nok revurdert forholdet etter dette, for det er vel viktig at den man er sammen med godtar en for den man er?

Skrevet

Forstår godt at du ble såret - man skal godta hverandre for den man er! Har du tenkt å fortelle ham hva du leste?

Skrevet

Akkurat nå har jeg bare vært veldig lei meg og grått, men får vel spørre ham om hva han egentlig mener om oss, og hvordan vi passer sammen..

• Liker 3
Skrevet

Han er en dott. Vær glad du fant ut dette tidlig. Hadde dere hatt et langt forhold, og noe skar seg langt fram i tid, hadde han kanskje ikke vært mann nok til å takle det. Alt for mange tror at ting skal gå på skinner hele veien, og er alt for opptatte av fasader.

Mange har nok gått glipp av det beste de kunne fått, uten å få vite om det pga dette,

Skrevet

Var jeg deg ville jeg avskrevet ham pga holdningene hans, og var jeg han ville jeg avskrevet deg som snoker på chaten hans.

Anonym poster: 6fff3091dba0dec3faced50461e77341

• Liker 2
Gjest Violetta
Skrevet (endret)

Dere må snakke sammen om ambisjoner. Kanskje han ikke oppfatter at du faktisk har og har hatt store ambisjoner? Om han tror at du er fornøyd med din situasjon så kan det jo hende at han skjønner at dette ikke passe sammen med hans personlighet. Forklar ham hvilke ønsker du har for fremtiden, hvorfor du er i den situasjonen du er, og hva du vil gjøre for å oppnå det du ønsker.

Han er jo ikke nødvendigvis en drittsekk om han ønsker at dere passer sammen, også når det gjelder fremtidsplaner og ønsker...

Endret av Violetta
Skrevet

Akkurat nå har jeg bare vært veldig lei meg og grått, men får vel spørre ham om hva han egentlig mener om oss, og hvordan vi passer sammen..

Jeg synes at det kan være lurt og spørre ham om hva han ser for seg.

Tenker du på å fortelle ham hva du leste?

Det kan gjerne være greit det og.

Hvor lenge har han vært arb.ledig?

Hvilke ambisjoner han han liksom?

Skrevet

Er glad jeg ikke er sammen med en som er så opptatt av status. Jeg er fortsatt student og han jobber i en jobb hvor han har en meget høy stilling. Jeg er også under nav, men det plager ikke han. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp med ham og fått snakket ut..

Anonym poster: 33f3a987f3bfe2528fa65ac85af4374d

Skrevet

Øøøøh, han er arbeidsledig selv og snakker om din manglende status? :daane:

Skrevet

Øøøøh, han er arbeidsledig selv og snakker om din manglende status? :daane:

Min reaksjon også.. Er håpet kanskje en kvinne som tjener nok til at han kan gå hjemme?

Anonym poster: a83c21a44ceb8027cbc1617ae51eefba

Skrevet

Min reaksjon også.. Er håpet kanskje en kvinne som tjener nok til at han kan gå hjemme?

Anonym poster: a83c21a44ceb8027cbc1617ae51eefba

Tja, er antageligvis ikke derfor, men det er jo en konkurranse mellom "likemenn/kvinner" hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...