Gå til innhold

København eller Riga?

amalieli

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å overraske samboer med en reise til hans 30 årsdag, og tenker å reise i starten av desember.

Har funnet rimelige flybilletter og hotell til begge stedene, men klarer ikke å bestemme meg.

Grunnen til disse to stedene, er mye pga jeg har lest litt om julemarked - samboer ELSKER jul og julestemning. Så er vi jo glade i shopping og rimelig, god mat :)

Noen som har tips/erfaringer å komme med, så det blir litt enklere (eller vanskeligere) å velge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tenkte å overraske samboer med en reise til hans 30 årsdag, og tenker å reise i starten av desember.

Har funnet rimelige flybilletter og hotell til begge stedene, men klarer ikke å bestemme meg.

Grunnen til disse to stedene, er mye pga jeg har lest litt om julemarked - samboer ELSKER jul og julestemning. Så er vi jo glade i shopping og rimelig, god mat :)

Noen som har tips/erfaringer å komme med, så det blir litt enklere (eller vanskeligere) å velge ?

Jeg ville heller dratt til Tallinn, de har fint julemarked og er generelt en mye finere by enn Riga. Men hvis det må være Riga eller Køben ville jeg satset på Køben og markedet i Tivoli :)

Anonym poster: 1b45fd8ac5fa9e9a622095f80eb58fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en titt på Tallin også da :) Men så iallefall at vi ikke kan reise med Norwegian den helga vi tenkte, da de ikke har reiser ..

Dette blir ikke enkelt, mn må bestemme meg til torsdag iallefall, siden feiringen er på lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også gått for Tallin hvis dere har mulighet!

Kikka både på SAS og Norwegian, og Tallin blir det ikke :(

Står mellom Køben og Riga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på Expedia.no finner du bra pakkereiser, lå nesten 1000 kr. lavere enn Travellink... Air Baltic har de billigste billettene til Riga hvertfall, de er SAS-eid og et bra selskap =)

Vi reiser til Riga i februar og har betalt 3700 kr. for 2 personer fredag-mandag med oppgradert rom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikka både på SAS og Norwegian, og Tallin blir det ikke :(

Står mellom Køben og Riga :)

Hva med Estonian Air? De er ikke alltid de billigste, men. Tallinn er bare så mye finere enn Riga, etter min oppfatning. Men ellers ville jeg bestilt København.

Anonym poster: 1b45fd8ac5fa9e9a622095f80eb58fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wizzair.com

Kjempe billige flyreiser til bla Tallinn!!

Tenker å reise fra Værnes, så da utgår WIzzair

Men tror jeg holder en knapp på Køben fremfor Riga nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal reise med Norwegian fra TRD er jo Berlin også et direkterute-alternativ i samme prisklasse - de har fantastiske julemarked :) London er også fantastisk rett før jul.

Dersom det utelukkende er København eller Riga, ville jeg valgt København.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal reise med Norwegian fra TRD er jo Berlin også et direkterute-alternativ i samme prisklasse - de har fantastiske julemarked :) London er også fantastisk rett før jul.

Dersom det utelukkende er København eller Riga, ville jeg valgt København.

Hadde veeeeldi lyst til Berlin, mn ble for dyrt (om vi ikke ville ta fly hjem søndag kl 06.00)

Så det blir Københavntur :)) Håper bare samboer blir like fornøyd som meg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veeeeldi lyst til Berlin, mn ble for dyrt (om vi ikke ville ta fly hjem søndag kl 06.00)

Så det blir Københavntur :)) Håper bare samboer blir like fornøyd som meg, hehe

Jeg tipper han blir storfornøyd, København er virkelig herlig :) God tur, kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper han blir storfornøyd, København er virkelig herlig :) God tur, kos dere masse :)

Det ble han! :D

Tusen takk, gleder oss maks!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...