Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare begynne med å si at jeg er en 15 år gammel gutt.

De to siste åra har jeg gått i klasse med ei utrolig flott jente. Vi er bare venner, men jeg ble jo selvfølgelig forelsket i henne (Har vært forelsket i henne siden første gang jeg så henne) Jeg trodde jo at dette ville gå kjapt over, men det gjorde det jo ikke.

Etter et halvt år på ungdomsskolen bestemte jeg meg for å si det til henne og det gjorde jeg. Hun ble forfjamset, men hun syntes jo at dette var søtt. Jeg visste jo selv at denne jenta ikke ville like meg tilbake, men jeg fikk nylig vite at dette faktisk var feil. Bestevenninnen hennes fortalte meg nylig at hun hadde vært små forelsket i meg en liten stund.

Jenta smiler til meg i klassen og jeg smiler jo tilbake. Hun pleier å være sånn små slem mot meg til tider. Feks: stenge for meg når jeg skal åpne skapet mitt, poke meg når jeg går forbi henne eller bare slenge sånne småfrekke kommentarer. Hvorfor gjør hun dette? Prøver hun å vise at hun vil ha meg? (Hun spurte meg for noen uker siden om jeg fortsatt var forelsket i henne og jeg sa at jeg var over henne. Jeg løy)

Så hva skal jeg gjøre? Hun pleier også å gå på fester og drikke alkohol. Noe jeg ikke gjør. På grunn av festingen hennes er jeg egentlig ganske redd for å gå inn i et forhold med henne.

Så det jeg lurer på er:

-Liker hun meg?

-Hvis hun eventuelt ikke gjør det, hvordan kan jeg komme over henne?

-Er det verdt å gå inn i et forhold med ei som fester?

-Hvorfor sa hun ingenting når hun var forelsket i meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De "slemme" tingene hun gjør virker da veldig som flørting :laugh:

Det kan godt være at hun liker deg, men da synes jeg at du skal innrømme at du fremdeles liker henne, for da tørr hun kanskje å gå et skritt videre med deg osv :)

Å gå inn i et forhold med noen som fester mye om du ikke selv gjør det, kan være vanskelig, men det kommer litt ann på personen. Hvis dere eventuelt ble sammen så kan det jo være at hun føler mindre behov for å gå ut på fest, eller at det skjer sjeldnere, spesielt hvis du forteller henne at du ikke liker det så godt. Eller at du blir med henne, selv om du ikke drikker så kan det jo være koselig :) Jeg drikker heller ikke, men koser meg ute likevel :laugh:

Han som jeg er i et forhold med nå pleide å drikke og feste hver eneste helg, etter at vi ble sammen så sluttet han helt, nå tar han kanskje 1-2 øl hjemme for å kose seg iblant, men han føler ikke for å gå ut lenger :)

Hun sa nok ingenting om at hun var forelsket i deg fordi hun kanskje var redd for å bli avvist, eller ikke helt sikker på sine egne eller dine følelser.

Jeg synes at du skal gjøre et forsøk, og hvis det ikke fungerer så bra, så får livet bare gå videre :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...