AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg skal på shopping med broren min, fylle opp garderoben hans. Jeg er ikke helt oppdatert på herremoten, så trenger hjelp fra dere Han er 24 år gammel, ca 182 høy, passe slank. Han er ikke sossegutt, men liker å kle seg i litt dyre klær da han har ganske mye penger. Han er militærgutt, og finnes ikke "femi" Så da spør jeg dere, hvilke type plagg og merker er in for tiden for menn i aldersgruppen til broren min? Det vi skal se etter er: -skjorter -gensere (han er ikke typen til å ha v-hals genser over skjorten) -ytterjakke (både vinter og vår, ikke typen til å ha trench coat) -t-skjorter -hverdagssko for vinterbruk (han bruker mest sneakers resten av året) Bukser har han nok av tror jeg, samt dresser, og pensko. Hva ellers er et must i herregarderoben? Anonym poster: 4f23df63093ba151283f9b7393afec1e
Dricka Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Sjekk ut nelly.com de har utrolig mye fint der og Det meste er opdatert til denne sesongen og moten. Med skjorter mener Du hverdagsskjorter? Da Er det mye rutete skjorter som er in. Eller så kan du sjekke ut denimskjorter og bruke en t-skjorte nder. En hvit t-skjorte kanskje Eller en med et kult trykk på. Svart/blå parkas er veldig in for tiden. men også kåper Om du skjønner. Moods of Norway har en Del fine sko ute nå. Og som nevnt over er Det masse fine t-skjorter med farger og Trykk på for tiden. Sjekk ut Butikken VOLT! Veldig fine klær der. Samme med jack And jones. (Beklager skrivinga mi med feil Og store bokstaver som ikke passer inn.. men sånn er det da man skriver med mobil)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Veldig mye fint på Jack and Jones, der må der innom! Finn ut med en gang hvor nermeste butikk ligger.. Mye som er pent men fortsatt macho. Selected homme har også mye tøft! Finner du noe der, så er du på en måte garantert at det er "in". Anonym poster: 694c7b2c021b131296c9d895f09ada49
Pene sko... Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 (endret) Han er 24 år gammel, ca 182 høy, passe slank. Han er ikke sossegutt, men liker å kle seg i litt dyre klær da han har ganske mye penger. Han er militærgutt, og finnes ikke "femi" Så da spør jeg dere, hvilke type plagg og merker er in for tiden for menn i aldersgruppen til broren min? Det vi skal se etter er: -skjorter -gensere (han er ikke typen til å ha v-hals genser over skjorten) -ytterjakke (både vinter og vår, ikke typen til å ha trench coat) -t-skjorter -hverdagssko for vinterbruk (han bruker mest sneakers resten av året) Bukser har han nok av tror jeg, samt dresser, og pensko. Hva ellers er et must i herregarderoben? Anonym poster: 4f23df63093ba151283f9b7393afec1e Skjorter finner du overalt, men ikke kjøp de med formelle kraver. Kjøp såkalt buttondown. Dette er hverdagsskjorter. Av gensere blir det litt mer vanskelig, men en half-zip er kult. Jakke: Skinnjakke a la det Marlon Brando hadde i sine glansdager. Ut over det kan du også teste med en bomberjacket. Om ikke det går, så er det alltid et sikkert kort å velge losjakke. Om ikke kan du bare kjøpe en eller annen parkas. T-skjorter: Ikke kjøp noe med masse meningsløs svada-print. Han er 24 år, ikke 14 år. Sko: Siden han har mye penger kan jeg anbefale Wolverine 1000 Mile Boot. Disse er kule og har høy kvalitet. Endret 11. november 2012 av Pene sko...
Pene sko... Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Moods of Norway har en Del fine sko ute nå. Nei, ikke kjøp sko fra MoN. Kvaliteten er begredelig og de tar blodpris for dette. Dessuten er ikke skoene særlig pene heller. : /
Dricka Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Nei, ikke kjøp sko fra MoN. Kvaliteten er begredelig og de tar blodpris for dette. Dessuten er ikke skoene særlig pene heller. : / stygge sko er "in" og de sa at penger hadde han nok av
Pene sko... Skrevet 11. november 2012 #7 Skrevet 11. november 2012 (endret) Ja, men hvorfor betale så mye for noe som ikke har allverden kvalitet? Det er i hvert fall min mening. "Stygge" sko som er "in", men som likevel er av litt høyere kvalitet kan du kjøpe av andre merker som Jimmy Choo, Prada, Fendi, YSL, LV, osv. Fremdeles stemmer jeg for et par boots av høy kvalitet fra Wolverine. Endret 15. november 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 her er litt inspirasjon: Der var der mye fint, takk:) Men hvilke merker er in hos gutter? Lacoste? Gant? Eh, der hadde jeg ikke flere forslag Anonym poster: 4f23df63093ba151283f9b7393afec1e
pressplay Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Lacoste er greit, men unødvendig dyrt. Gant er boring. Merkefokuset er uansett feil. Jeg kjøper ting jeg synes er kult uavhengig av merke. Jack n Jones har mye bra, handler der mye selv, men det er lett for å bli Jack'n'Jones gutt. Unngå klær med butikklogo. Når det gjelder bukser ville jeg kjøpt ettersittende bukser, ikke slike som på dette bildet. Blazere på bildene til Wonders ser bra ut.
Pene sko... Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 (endret) Det finnes så ufattelig mange merker å velge mellom. Du må egentlig bare besøke ulike butikker og se om du først og fremst finner et plagg du liker. De aller fleste klesmerker har plagg som er brukbare. Av de plaggene som Wonder linket til, så finner man slike plagg mange plasser. Disse merkene har slikt blant annet: PRL, Hugo Boss, ToS, Gant, OJ, Tommy Hilfiger, Lanvin (veldig høy kvalitet), Gran Sasso (veldig høy kvalitet), YSL, Filippa K, Barbour, Jean Paul (Gaultier), D&G, Burberry, Prada, Hackett, Hermes (veldig høy kvalitet), osv. Endret 13. november 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 Av bildene til wonders så likte jeg: -jakken på det 5. bildet -jakken på det 8. bildet -genseren på det 9. bildet -skjorten på det 10. bildet Vet dere hvor dette er fra, eller hvor man finner noe lignende? Sorry om jeg er veldig vanskelig. Er ikke så god på herreklær Anonym poster: 4f23df63093ba151283f9b7393afec1e
Wonders Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 Tråle alle herrebutikker er en god start. alt fra Cubus på Oslo city, Dressmann, H&M, Kamikaze Hegdehaugsveien 24, Kiman, Jack and Jones, Carlings, VIC herre, Company, Zara, Follestad, Match, Swag, Voga, Volt, Zenon på Aker Brygge, Riccovero, LMC, Branstad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå