Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer da med oss som har kjøpt billetter? La oss si at SAS går konkurs innen 1. desember i år, hvilke rettigheter har vi som reisende som før den tid har betalt billetter?

Anonym poster: a4e0c11aa8b97fbff6eef3dba46c5ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer da med oss som har kjøpt billetter? La oss si at SAS går konkurs innen 1. desember i år, hvilke rettigheter har vi som reisende som før den tid har betalt billetter?

Har du betalt med kredittkort får du vel pengene tilbake.

Anonym poster: ada3e314b220afcfb52a8c284acc1eb1

• Liker 1
Skrevet

Har kun brukt vanlig bankkort. Har ikke kredittkort.

Skrevet

Det er lite sannsynlig at du får igjen pengene dine for billettene du har bestilt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Hva ville dere har gjort? Man kan vel avbestille dem og få igjen penger minus ett gebyr?

Skrevet

Hva ville dere har gjort? Man kan vel avbestille dem og få igjen penger minus ett gebyr?

Jeg ville tatt det med ro og satsa på at alt går bra. Skal man forsikre seg mot alle eventualiteter blir livet en ganske slitsom affære til slutt.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er lavprisbilletter så er det vel kun flyplassavgifter du vil få igjen. Jeg ville ikke tatt meg bryet. Men jeg bestiller alltid flybilletter med kredittkort. Ikke så mye pga å sikre meg mot evt konkurs, selv om det også er en bonus. Får også reiseforsikring inkludert + diverse bonuspoeng.

Anonym poster: ada3e314b220afcfb52a8c284acc1eb1

Skrevet

Vel, nå handler ikke dette om å forsikre seg mot alle eventualiteter, det handler om å komme seg hjemover til jul. Det er selvsagt lenge til, men ser for meg at dersom SAS ryker innen noen dager/uker, så er det "krig" om Norwegian og Widerøe sine billetter.

Skrevet

Vel, nå handler ikke dette om å forsikre seg mot alle eventualiteter, det handler om å komme seg hjemover til jul. Det er selvsagt lenge til, men ser for meg at dersom SAS ryker innen noen dager/uker, så er det "krig" om Norwegian og Widerøe sine billetter.

Tja, du spurte jo hva vi ville gjort, og jeg svarte på akkurat det. Svaret mitt er fremdeles det samme, om det gjelder hjem til jul, tre uker i Vietnam eller helgetur til London.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...